• Corrine

Hur skulle ni reagera?

För några dagar sedan började min fästman prata lite om sexdrömmar och han undrade om jag hade fantiserat om att prova och göra det med en kvinna och om jag skulle vilja prova. Jag blev ganska ställd för att jag har inte tänkt så mycket på det ch sade som det var. Han sade att han fantiserat om detta och att det skulle göra honom väldigt upphetsad. Jag antar att den här fantasin måste vara en av de vanligaste fantasierna bland killar, eller? Jag reagerade med att känna lite svartsjuka, för att han vill se mig med en annan tjej, men det sade jag inte. Han sade att många tjejer skulle bli glada om deras kille skulle fråga nåt sånt. Vad tycker ni?? Hur skulle ni själva reagera? Nu har jag tänkt på det han sade och undrar om inte jag duger, eller att han tröttnat på mig. Känner mig förvirrad...

• Svar på tråden Hur skulle ni reagera?
  • Corrine

Tack för alla era svar! Känns skönt att få höra andra tjejers åsikter om detta. Jag vet inte om det bara är en fantasi som han har eller om han var allvarlig när han tog upp det här. Han ville nog testa hur jag skulle reagera, för vi har aldrig pratat om det här förut.

Svar på tråden Hur skulle ni reagera?