Hur skulle ni reagera?
Det viktigaste är att du inte gör något du själv inte vill! Säg till din pojkvän att om du någon gång känner dig attraherad av en kvinna så lovar du att säga det till honom och då kan ni börja fundera på att förverkliga hans fantasi. Innan det är DIN fantasi också så kan det aldrig bli bra! Det är så intressant att många kvinnor väljer att faktiskt ha sex med en kvinna för pojkvännens skull, jag menar: skulle du ha sex med en man som du inte var attraherad av för pojkvännens skull?
Jag har levt i relationer med kvinnor och även i en öppen relation med en man och det har lärt mig hur viktigt det är att lyssna till sig själv och att både ge och ta! I den öppna relationen jag hade så hade jag och min pojkvän sex med andra och ibland hade vi en tredje och fjärde part med i sängen. Något som vi alltid var överens om. Varken jag eller han hade velat ha med en man eller kvinna som inte partnern kände sig avslappnad med och kände attraktion till. Eftersom jag faktiskt attraheras av kvinnor var det aldrig ett problem för mig att ta med kvinnor i sängen, och min dåvarande pojkvän hade inget emot att ha med andra män i sängen (även om han inte hade sex med dem).
Bestämmer du dig för att förverkliga hans fantasi föreslår jag att du frågar honom vad du får i utbyte innan ni letar upp en snygg tjej!
Lycka till!