Inlägg från: gullefot |Visa alla inlägg
  • gullefot

lån

hej
    vi har dåligt ställt pga jag är mammaledig och bara han jobbar så vi har tänkt vi ska låna lite penagr till vårt bröllop för vi anser man gör bara detta en gång i livet förhoppningsvis ,sen kommer våra resp föräldrar betala en del av det med ,men vi försöker hålla ner vår budget. det kommer bli ett ganska enkelt bröllopp,men ändå ganska mycket folk. Är det nån mer som har eller ska ta lån till sitt bröllop??

• Svar på tråden lån
  • gullefot

Tack för alla svar. Vi kommer inte låna nån stor summa det vi kan betala kontant det gör vi,men en del kommer vi låna men det kan röra sig om 10 000 ,vi betalar av så mycket annat och det funkar för vår del ser inga problem i att låna. vi har hus lån bil lån husvagns lån och lite annat ,men det ärlagt på så många år så det märks inte av i månaden så mycket. Jag tror det är många familjer som lånar för att ha saker om man är en normal svensson . Nu är det så att han bara jobbar jag e mammaledig och sedan arbetslös och vi vill gifta oss när jag fyller 30 så då får vi låna . Det är svårt att spara när man har 2 små barn med.

Svar på tråden lån