• TigerLinn

2Juni 2007

är det fler än jag och min m2b som ska gifta sig den 2 juni 2007?

• Svar på tråden 2Juni 2007
  • ~Annelie~

typ bild på klänning du funderar på.. bukett? ungefär hur inbjudningarna ska se ut... :D

• TigerLinn

~Annelie~

på datorn har jag bild på tärn klänningen.. på nixas hemsida finns den klänning jag ska beställa... bild på kyrkans utsida har jag... på hur buketten ung ska se ut men har du msn? så kan vi snacka vidare där..

har du bilder?

• TigerLinn

anneline ja har fixat de nu kram

• Eriks blivande fruga

Oj här var det en lista man kan hänga med på!!
    Jag och m2b gifter oss oxå den 2 juni i Svedjans kapell utanför Tavelsjö!

Hur går det för er andra?
    Själv så känns det bra nu, har skickat ut inbjudningarna och ska proväta maten plus tårtan nästa vecka...
    Klänningen och skorna är köpta.
    Så det känns rätt bra.

• ~Annelie~

Eriks blivande fruga

Hej å välkommen ;)
    Våra inbjudningskort ska ut på tisdag så de kommer fram till alla hjärtans dag..
    ska sitta i morgon och göra klart resten..
    Har tyvärr råkat ut för vinterkräksjukan och kommer inte iväg för att titta på sambins kläder eller min klänning som nu kommit.. Hade tänkt å göra det i morgon..men det får väl bli nästa helg..
    Skulle ha tittat på ring också, men det får också vänta..

Tårta ska provas på söndag :p

• Eriks blivande fruga

Kul med kräksjuka...

Just det ringarna och fotografen är klara och frissan och... det mesta börjar bli klart faktiskt. Hubbyns kläder är oxå klart (hos sömmerskan fick specialbeställas) och jag vet hur placeringskorten ska vara och vem som ska skriva dem. Känns faktiskt riktigt bra!!!
    Hoppas du mår bättre till på söndag så du kan äta tårtan!

• Lilla jag...

halloj!
    här har ni en till som gifter sig den 2:a juni kl 13.00...och det är jag som gifter mig i Tyresö kyrka :D

• ~Annelie~

nämen halllöööj :D

• Lilla jag...

heeeeeeeeej...

min blivande heter också micke :D

• ~Annelie~

hehe...inte min snubbe hoppas jag ;)

• Lilla jag...

haha...ingen risk..skulle nog märka om min sambo bodde ihop med någon annan också. haha
    om inte annat skulle jag bli väldigt förvånad när hinderprövningen inte går igenom för att han ska gifta sig emd någon annan :D

• Lilla jag...

nu ska jag precis gå iväg och skicka våra inbjudningskort...sen finns det ingen återvändå..haha :D

• ~Annelie~

Nu är våra skickade!!
    Weeeeeeeeee... hehe.. nää..som sagt.. nu finns ingen återvändo ;)

Undrar om det är någon som svarar redan i morgon?

*pirr i magen*

• Lilla jag...

ja, vi får se...kanske inte ska hoppas för mycket :)

• Lilla jag...

är det fler än annelie och jag som precis skickat ut sina inbjudningar?

tänkte fråga hur det går med det..har ni fått några svar?

vi kanske bara har fått ca 15 st. tror att många tar för givet att vi vet att dom kommer...

• Eriks blivande fruga

Skickade ut dem förra veckan och det är inte många som har svarat... Blir lite nervös men det finns ju ännu tid .
    vet en massa som ska komma men ändå. Man skulle ju gärna vilja att alla svarar på studs!!

• caso78

Tjingeling, vi skickade ut inbjudningarna förra veckan, vi har fått några svar...Men lååångt ifrån alla . HOPPAS verkligen alla svarar o inte bara tar för givet för det känns lite trist o behöva ringa o fråga om de kommer eller ej... Så att de sen inte bara står där o tror att vi visste att de skulle komma o så har vi inte räknat m dem...

Svar på tråden 2Juni 2007