• creative

Tips till pojkvän som har hyperupptagen flickvän!

Oj! Detta hade kunnat varit min man som srev. Är lite i samma sits som din flickvän. Jag jobbar också från det att jag vaknar till sena kvällar.

Har egentligen inget emot att arbeta mycket- jag har en stor passion för mitt arbete. På något konstigt sätt ser man ofta inte helheten. Jag ser nog mest det som är just nu- och just nu har jag väldigt mycket att göra. Men jobbar jag på bra nu så blir det tid över sedan. Dessvärre kommer aldrig det där sedan för då är det något annat som är just nu och mycket.
    Min man har nog precis som du varit less på mitt ständiga arbetande många gånger, och jag är medveten om att alla inte skulle acceptera det här. Det gäller nog att hitta någon slags medelväg på något vis.

Jag älskar min man för att han förstår mig och låter mig hållas, försöker också att bättra mig. Det är otroligt viktigt att få tid tillsammans också!

• creative

Vi bokar också in något mysigt med jämna mellanrum för att få egen tid.
    En hotellnatt, en dag i Sthlm, en kryssning, en biokväll eller vad det nu kan vara.
    annars rullar bara tiden på med jobb hela tiden. Sen försöker vi träna ihop några gånger i veckan.

Svar på tråden Tips till pojkvän som har hyperupptagen flickvän!