Inlägg från: Blivande fru - 2008 |Visa alla inlägg
  • Blivande fru - 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken: vi har i och för sig inga (lurviga )husdjur, men barn kommer få vänta... Hur söta dom än är! Jag får nöja mig med min brorsdotter!

• Blivande fru - 2008

Satt och kollade igenom en massa bröllopstidningar igår (kan inte låta bli!) Blev lite förvånad över mig själv, men många av färgerna kändes inte alls intressanta. Det verkar för tillfället som om det blir vitt och grönt tema i buketten. Har ni funderat någonting på vilka färger/blommor ni vill ha i era buketter?

• Blivande fru - 2008

Helmborn2B: Rosa och vitt låter också jätte fint
    Ska ni hålla samma färgtema i lokalen också?

• Blivande fru - 2008

Norrsken: vackert!!!

Jag vet inte hur jag (min sambo egentligen ) ska överleva i 1 1/2 år fram till vår bröllopsdag. I dagsläget tänker jag på bröllop, blommor, inbjudningskort... minst 5 gånger per minut. Alltså ständigt Hur kommer det då bli när det verkligen närmar sig!?!
    Det är däför jag försöker skriva av mig på bröllopstorget! Hoppas ni inte känner er bombarderade=)

• Blivande fru - 2008

Usch, sitter på jobbet och har såååååå tråkigt. Vill bara åka hem och bläddra i mina bröllopstidningar

• Blivande fru - 2008

Det är ingen som funderar på att köpa via någon affär på internet?
    Tycker att klänningarna kan vara så otroligt dyra, men känner att jag antagligen inte vill ha en hyrd. Är det dumt att chansa och beställa utan att man provat?

• Blivande fru - 2008

Jag har precis varit inne på 1koo och hittat en mängd klänningar
    Min fundering är att man kanske skulle chansa och beställa såpass långt i förväg att man kan lämna in den till en sömmerska i stan alternativt köpa/hyra någon annan (bara för att dollarna just nu står så lågt i kurs )

• Blivande fru - 2008

www.1koo.com och sedan är det bara att välja och vraka Personligen gillade jag "formal" och "casual" klänningarna bäst. Men det är ju en smaksak

• Blivande fru - 2008

Cia-bruden: jo det är i och för sig sant. Jag är bara sååååå ivrig
    Man får väl ge sig ut och kolla i affärerna i stan!

• Blivande fru - 2008

God morgon!
    Någon annan som är vaken än?!!

• Blivande fru - 2008

Norrske: Letar ni hyresrätt eller bostadsrätt? Något specifikt område som ät intressant?

• Blivande fru - 2008

Ni har inte funderat på lunden?!! Bor själv där sedan ca 2 år tillbaka och stortrivs

• Blivande fru - 2008

Vad kul! Jag älskar att kolla på lägenheter! Ibland kan det roligaste vara att se alla olika lösningar och inredningssmaker

• Blivande fru - 2008

Snart_FruL: jo det är faktiskt sant. Vi har sådan tur att det finns två (relativt) stora parkerings "områden" intill oss, samt att vi har turen att ha boendeparkering i markerade rutor Den fick vi stå i kö för i 2 år...!

• Blivande fru - 2008

Norrsken: Det är ingen dum idé. Om man har ny miljöbil (ej äldre än 5 år?) får man väl parkera i 2 timmars zoner hur länge man vill? Detsamma gäller väl betalparkeringsplatser. Låter som en bra affär

• Blivande fru - 2008

Nej, nu får jag fortsätta jobba Hörs senare!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare