2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
hej tjejer! När börjar dokumentären om ammande 7 åringar? Nu blev jag jätte nyfiken. Fy attan!!
hej tjejer! När börjar dokumentären om ammande 7 åringar? Nu blev jag jätte nyfiken. Fy attan!!
Hejsan, här kommer en eftersläntare å glider in :)
Måste bara säga Vidalila, att jag håller med dig i allt du skrivit i denna tråd. Såg att ni inte disskuterar det längre huruvida sex innan vs efter vigsel är att föredra, men endock-mucho bra skrivet! heja heja. Jag är din kompis där. :)
Så tråkigt när man har en favorittråd som alla verkar lämna, å man uppdaterar och uppdataerar, men aldrig är där någon komentar. :(
kanske är det så att den högre makten (min högre makt) försöker säga till mig att gå och lägga mig? :)
precis! Jag kan inte säga en enda, utan känner att jag ger mig in i någon och vips, så var jag det sista inlägget... Har en hel lista som stannat av tycker jag.
ja det vill jag gärna! :)
Har ni gjort en sån sida om er själva?
Nej det har vi inte, känns lite tidigt ute. Är ju över ett år kvar! Men man blir så oerhört nyfiken vem man pratar med här och då är det så kul att se bilder o läsa om alla. :)
10 kg Bra jobbat! Krävs en enorm vilja för det!
drömbrud,
Jo, jag har nog varit igenom allas jag hittat! ;) Jag sitter här och får tårar i ögonen av allt fint. Särskilt ett par hadde skrivit så fint om varandra att jag blev alldeles rörd.