Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

hejsan tjejer ooooj så ni har hunnit skriva i den nya tråden :) kuligt kuligt!

Jag hittade en jätte fin väska indag så jag tänkte beställa 4 likadana till mina tärnor... (tror jag) köper ni grejer till tärnorna eller får de köpa själva?

• Snitte- 5/7-2008

okey... jag ska oxå köpa klänningar oc försöka sälja dem sedan om inte tärnorna vill ha dem. Hoppas att de fixar hår och smink själva... det har jag faktiskt inte pratat med dem om... :/

• Snitte- 5/7-2008

hej
    vidalila: en del präster vägrar att viga par då bruden inte går fram själv till altaret... tror det beror på att förr i tiden bev man ju bortgift och fadern lämnade över bruden... nu bestämmer man ju själkv vem amn vill gifta sig men och då tycker en del att det är förnedrande att bli överlämnad...

men lyssna till dig sjäklv... det är ju en fin gest... din far skulle säkert bli jätte glad om du frågade honom!!

• Snitte- 5/7-2008

MrsNyberg2B:min gubbe är också sjuk... :( karlar vet du... :) tittar till honom lite mellan inläggen... :) men det är faktiskt så man tycker synd om honom...

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Drömbrud: Jag tror bara su ska stå på dig och byta präst.

Jag är oxå med i en frikyrka men jag bokade svenska kyrkan utan ett knyst.. :)
    Ringde bara och sa att jag ville boka kyrkan vår vigsel det och det datumet och någon dag senare kom bokningsbekräftelsen.. :)

• Snitte- 5/7-2008

PPPUUUUUHHH!!! nu har jag läst över 50 sidor för att komma ikapp... först måste jag ju säga
    GRATTIS till norrsken och drömbrud!! UNDERBART att ni äntligen fått era ringar som ni väntat :)

Lucy_ på sidan 40 haha länkade du till 2 kläningar klänning nummer 2 är typ exakt den jag ska sy upp jätte fin!!

Anja74: jag tror absolut att du kan gå ner!! du har ju oss här som stöttar dig!! ;)

Sorry att jag varit så off men jag har haft en 50 års fest att driva igenom.. sköönt att den är slut :)

• Snitte- 5/7-2008

hihi ja det var roligt att se at så många är aktiva.. :)

ja kolla sidan 40.. :)jätte fina,.. måste hitta rätt mönster bara... vill syy nu! :) min sömmerska vill också börja nu:) hihi

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare