• B & S

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jag poppar in tillfälligt för att se vad ni pratar om och ser igen för 3e gången att våran hemsida igen inte kommer med i listorna som görs här?! just wondering why?

Jag blir galen alltså nu när jag skulle adda sidans namn så kommer den inte ens upp och weddingannounser gjorde en "reset" av ALL info!!!!!!!!!!!!!!! whate?! har alla våra bilder försvunnit nu o all info ja hade skrivit? detta e sjukt!

• B & S

OHMFG! ja höll på o dö där ett tag!
    Anledningen är att min gammla dator dog för 1år sen då ca 150 bilder fösvann inkl några texter.
    Nu innan jul så hade vi som sagt innan inbrott o dem tog hela datan! där rök 300 bilder o 25 texter som hade med bröllopet o göra(och en massa annat som också va viktig info med AMS o framtida företaget).
    Jag va så glad när jag kom på att visa saker finns kvar i from av hemsidor så som Svertbrud o Weddingannouncer.

Nu hittade jag äntligen en lapp med namnet!
    bojanochsamantha.weddingannouncer.com/
    hoppas vi får var amed på nästa lista kanske.

Annars rullar allt på här med det ena o tredje så jag knappt hinner med nåt alls för allting drar samtidigt i en. Men det enda som fattas nu är en butikslokal i rätt prisnivå o OK avstånd från centrum.
    Sen ska vi köra p åså det ryker o alla som bor i GBG kan komma o titta vad vi har till er....vi kommer antagligen sätta upp en websida för försäljning med så resterande Sverige också kan handla om ni vill, men det tar nog nån extra månad.

Såg något namn här som var nytt....välkomnar Er alla.....men extra kul med flera från GBG! :D

• B & S

jo det e just det jag försökt göra varje gång men verkar inte funkat eftersom den som uppdaterar listorna verkar av nån anledning alltid ta en lista som e "förgammal" eller nåt så vi hänger inte med ialf fast ja sätter upp namnet...:( suck....ifs dem flesta har väl sett den nu så...
    Kanske borde ge adressen till dem som ska komma till bröllopet istl? :P men o andra sidan så vet man ju aldrig om det faktiskt blir just DET datumet ialf pga lokalbokningar brkar ju gå som dem går!
    Orkar inte vänta o boka tills hösten 2007 det e FÖR LÅNGT DIIIIIIT! :P HEEEEEEEEEEEEEEEEEELA 7månader kvar juuue! buhuuuuu...och så vill ha köpa alla grejer också...

• B & S

ingen annan som har panik ang lite tid kvar tills bröllopet o det ena o andra måste fixas samt alla pengar som ska sparas! heeeeela 1år o 7 månader....hur ska man hinna??? ASG*

• B & S

vad har hänt senast här? nån med kortis update åt mig? jag hinner aldrig läsa för ja får inte tag i en data så ofta nu när nån har stulit våran...

Annars kan ja berätta att jag nu märkt att Svartbrud är uppdaterad...sen när vet ja däremot inte så kan hända det vart uppe länge(?) o ja inte sett men ja fyllde i lite mera info o uppdaterade samt en NY bild på våran bebbe som ska komma till oss i Mars *håller tummarna* :D

• B & S

~Norrsken~
    har nya amelia B&B kommit ut? 2007 nummret???? står bara 2006 nummret på deras hemsida.

Jag tror vi kommer skicka ut save-the-date så fort vi bokat både vigsel & festlokalerna(alltså hösten 2007) pga visa släktingar tror nu att vi inte kommer hålla till 2008 eller tycker vi borde bara vara sambos! (tack så himmla mycket mormor!!!!som inte ens känner Bojan eller hur vi har det) samt vill ju inte att folk bokar semesterresor i förväg speciellt när en del är väldigt sugna att åka ända bort till USA o sånt nu för tiden-hade också velat åka dit nån gång men inte för att hälsa på Bush eller suporta USA...mera för att se sånt som inte finns här tex buffalos :D

• B & S

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
    måste ju ha dem e min svenska favorit jueeee
    ska inhandlas genast imorrgon!

• B & S

Helmborn2B

skickade iväg mess på Svartbrud men verkar inte gått igenom....i alla fall som du säkert vet så har våran server blvit stulen i julas o där rök alla websidor ja sparat via bookmark o alla bilder mm.
    Jag har för mig att du tipsade om en sida med tårtgalleri som hade otroligt fina tårtor....minns ja fel eller hade inte du hittat din drömtårta där också? anyway....minns du vad websidan heter? ja hitta en tårta där som ja verkligen vill vi ska ha på våran fest.
    Tack på förhand om du ens minns vad det va för sida hehehehehehe.....va ju typ i November du tipsa om den så...:D

• B & S

Anja74

Måste bara säga WOW vilken budget?! min m2b hade kastat ut mig o skaffat en annan brud om jag kom med den hahahahaha.......men så ska vi bara ha 19 pers totalt med oss också sån tur är men billigt blir det inte ialf! :/ hmm

Måste också fråga vart ligger denna underbara lokal ni ska ha??? grymma lampor o taket är att dö för juuuuu!!!!!!!!!! :D *dreggel* Jag har lyckats hitta något liknande men tyvärr inte lika grymma lampor men helt ok tak för lite mera stämning etc.

Nennza
    aha trevligt...vet inte om jag har tid o gå dit men kommer hålla det i baktanken trotts att jag redan köpt tyg till min kjoldel. Kan vara bra o veta saker ändå ifall att....

• B & S

Anja74
    vi bor i GBG och det är där jag hittat lokalen som ligger väldigt centralt. Vill inte blura ut namnet än då vi inte ens fått preliminärt boka lokalen pga en idiot gubbe som säger ena dagen ja o andra nej! Jag har bestämt att vi ska bara HA denna lokal pga vem som byggt den (gillar designen på huset som ser ut som ett mini-slott)samt man får ha egen mat o dricka (rättare man måste för dem gör inget sånt där alls). Vi får vara helt ifred och hur länge vi vill.

• B & S

förstod att han skulle kollavippen men ville ju ite det eftersom han va sån hel cool person!! Elaka manus skrivare att sätta in en sådan pasient i 2a säsongen o sen ta kål på honom när han e bäst av dem alla!! GGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR o sen måste ja ge props till dem på make-up avdelningen för han såg verkligen dö ut! HUA!

• B & S

Följer nog det ena o andra fast inte alla så hårt som en del andra...
    Undrar just när LOST skulle komma tillbaka? hmmm...

Annars tittar jag o m2b på något som precis börjat på Canal+ idag o som kommer senare på TV4 i höst--HEROES!!!
    SÅÅÅÅÅÅÅ himmla grymt alltså! men grejen e att vi följer den samtdiidgt som den visas i USA så vi får vänta till varje Tisdag då den visas mit i natten(för oss) där borta.
    Vi e redan inne på avsnitt 14 som var ute igår då...så det känns lite gammalt med att Sverige inte ska börja visa den på "vanlig" tv förns i höst hehehe...
    För den som inte vet något om den serien så är det typ SiFi i stil med X-men men det är ABSOLUT ingen som går runt i nån trikådräckt eller dylikt!!! HAHAHA
    En grupp människor som kommer på att de har förmågor av olika dess sorter o så finns det alltid "vanliga skurkar" som sätter käppar i hjulet för dem samt en superskurk som "äter" folks hjärna(eller ialf en del av den som är viktig där förmågan är koncentrerad) så han kan absorbera folks förmågor. Allt från osynlig, flyga, läka sig själv, styrka, gå igenom väggar, manipulera el/maskiner etc...
    Rekomenderar den för att den e också komisk o inte bara massa superduper grejs...nu i början e det inte alls så mycket flygande eller grejs alls...

• B & S

Snart så....

hej hej jag har inte varit inne här så mycket på siståne pga vi inte hat nån data. Känner inte igen ditt nic så du måste vara rätt ny :D vart finnes damen i detta land? stort eller litet bröllop? stil?

Japp lite Galatica har man nog sett också tills dem tog bort det...IGEN! har inte idds att ladda ner heller. ArkivX såg ja från början men tappade bort mig när han nya kom in istl för Mulder.
    SiFi lover? yeeeessss...:P

• B & S

Snart_FruL
    Bodde din mormor i Tenala?
    Har släkt där med, mormors syster och hennes bror samt hans son med familj.

• B & S

Ja e det inte trist med såna släktingar som inte kan visa lite glädje för andra...allt är bara problem eller opraktiskt...för att inte tala sakersom kostar pengar dem e ju inte bra alls.

Fick höra av min mormor sist jag pratade med henne att det är helt onödigt att hyra vigsel lokal OCH festlokal-kan man inte ha båda grejer på samma ställe?-jo om alla gäster vill sitta ner runt bordet medans dem ser på vigseln eller sitta i ett tråkigt biblotekt?!
    Men kan man inte ha festen hemma då? -Öööööö hur *********' ska man få in 19pers i en 1-2a??? vi kommer ha en 1a eller en 2a när vi gifter oss. Och vart ska alla sitta någonstans? ska vi servera maten på papperstallrikar? HUAAAAAAAAAA säger jag bara. Vill inte ha ett barnkalas heller.
    Och när allt kommer omkring så tyckte hon att vi behöver inte gifta oss alls igentligen eftersom då slipper vi kasta ut några pengar alls och man vet ju aldrig för vi kanske gör slut innan dess...eller så kan man bo ihop fast man inte är gifta.
    -Jaha tack så mycket för lyckönskigarna mormor!!!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Hon tyckte inte ens min kusin o hans tjej skulle gifta sig för dem var för unga men vad vet hon om deras förhållande är stabilt eller ej? och samma sak gäller ju om oss då!
    Ja hade lust att lägga på luren........

• B & S

och förhoppningsvis kommer också I Do att öppna butik/webbshop nu snart maj/juni om nån orkar vänta på den hahaha...

• B & S

En hälsning till alla:
    Om det är nåt jag missat och nån vill berätta (tex en träff) så får ni gärna medela det via Gamman/Svartbrud där jag är under June20 för där ser jag direkt i gästboken om nån ville nåt.
    Jag har inte riktigt haft tid att sitta och följa tråden sen Januari direkt. För mycket saker som händer.

Samt är det nån som undrar nåt ang mitt företag med brud och bröllops dekorationer så får ni gärna skriva till mig om det med.
    Vi ska skriva lokalkontrakt imon och kommer öppna i mitten av Maj. Vi kommer finnas som butik i GBG och snart även som webshop för hela SV.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare