2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Nu har jag bokat kyrkan,yiah. Lördagen den 28/6 2008 kl 14:00 nu känns det mer på riktigt. Det är så spännande.
Nu har jag bokat kyrkan,yiah. Lördagen den 28/6 2008 kl 14:00 nu känns det mer på riktigt. Det är så spännande.
Lucy
Jag är ganska ny här, tror jag gjort något inlägg nån gång. jag ska gifta mig 28 juni 2008 men har inte berättat för någon ännu så jag försöker hålla mig lite anonym, tror det finns risk att en del kompisar är här och snokar runt . Kan avslöja att jag bor i Linköping. Är jättegärna med i eran tråd om det är okej??
Jag sprang på ett par snygga skor idag frågan är bara om jag vill ha dom nästa år och om dom blir snygga till klänningen som jag INTE har valt ännu.
Tänk om de blir fula till klänningen! Då har jag två par vita skor. Fast skor kan man ju aldrig få för många av. Jag har faktiskt hittat ett halsband också med svävande pärlor. Jag börjar i fel ände, med detaljerna före klänningen,suck. Problemet är att jag har rätt så mycket att gå ner i vikt först innan jag tänker att titta på klänningar.
Hallo, hallo sitet på jobbet, har precis blivit påkommen med att var på BT. Ska du gifta dig??? Nej, nej planera möhippa för kompis som ska gifta sig, hihi hur ska jag kunna ha det här hemligt????
Tror det var 89 kr.
Här har ni en brud till som jobbar inom barnomsorgen Det verkar som vi har liknande yrken allihopa.
vårbrud 2008
jag ska göra nagelförlängning och så blir det nog pedikyr också. Ansiktsbehandling kör jag nog nån slags hemmavariant av.
Naura
Det är nog en rätt så bra budget. Vi har inte gjort våran ännu men det finns nog risk att den kan dra iväg om man inte passar sig.
Jag måste få fråga, ni som ska gifta er sommaren 2008 hur mycket har ni bokat??? Själv har jag bara bokat kyrkan ännu. Skulle vara kul och veta lite hur ni ligger till i planeringen.
Är det för tidigt att boka frisör och fotograf ännu?? det känns nästan lite pinsamt att komma så här tidigt.. eller? hm, hur göra??
Jag tror nog att jag bokar frissan i augsti också men typ att göra det i april i år känns lite tidigt. Gud vad man kan vela fram och tillbaka med alla beslut som ska tas
Vi ska gifta oss 28 juni 2008
Brud 2008
när ska ni gifta er??
madlin
när ska ni gifta er då??
madlin
28/6-08