Inlägg från: Fru Hennerdal |Visa alla inlägg
  • Fru Hennerdal

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hej på er vänner!

Jag och min M2B har börjar planera vårt bröllop som är preliminärbokat i slutet av maj 2008. Vi kommer inte gå ut med det offentligt förrän inbjudningarna har gått ut.

Tänkte att det kanske fanns plats för oss i denna tråd? vi är ganska trevliga.

• Fru Hennerdal

Det är så ofta som man blir helt fast på denna sida. Jag har nog aldrig varit så dan med att planera bröllop när jag var yngre (som flickdröm menar jag) men jag tar igen det med råge nu.

Här kan man ju alltid hitta ngt nytt och jag förstår inte hur jag överhuvudtaget skulle lyckas med planeringen utan alla goda råd! Det är helt underbart att bara kunna fråga när det är ngt som man undrar.

• Fru Hennerdal

Jo jag har nog dessvärre blivit lite osocial sedan jag hittade denna sajt...

Försöker att slita mig från datorn då och då.

• Fru Hennerdal

Hej igen tjejer!

~Norrsken~ efterfrågade en liten beskrivning ;) av mig och min M2B

Denise - Edvard
    Vi är båda födda -85. Läste på gymnasiet tillsammans och en gnista tändes redan då. Eftersom jag var förlovad på den tiden ville varken han eller jag våga ta steget att erkänna våra känslor. Efter fem år av vänskap så blev det dock tillslut vi och inget har känts mer rätt!

Nu bor vi tillsammans i Örebro och vår lilla familj på två får snart tillökning! En blå liten katt som heter Ronja! Vi väntar spänt :)

Både jag och min sambo ser nu fram emot ett bröllop som vi planerar på egen hand...det blir inte officiellt förrän inbjudningarna går ut. Dock gifter vi oss 2008, i slutet av maj troligen.

Min sambo är så underbart härlig då han är väldigt engagerad vad gäller bröllop och allt som hör till vårt gemensamma liv. Han är guld helt enkelt!

Lite om oss....

• Fru Hennerdal

~Norrsken~
    Ja vi gifter oss i Örebro. Längtar så efter att få kalla mig Fru ... !
    Trots att vi säkert kan uppfattas som väldigt unga så känner vi att vi har hunnit att prova på det mesta och har väntat länge nog på varandra.
    Så just nu går vi runt och ler åt vår lilla hemlighet! ;)
    Oja, Ronja kommer att bli vår lilla bebis. Så får vi väl se om hon får ett mindre hårigt syskon om ett par år.

gica
    Vad hade du tänkt dig för alternativ till p-piller? Bara nyfiken då jag själv känner att det är väldigt smidigt med dem. Har dock funderat lite på om de kan vara en av orsakerna till min övervikt...Vet inte riktigt om jag är villig dock att prova något annat. Vill inte få oregelbunden mens osv.

Jag har gjort uppehåll ett tag med mina ca. tre månader, i ett dött förhållande bör tilläggas. Men kände att jag saknade dem så började igen.

Men jag förstår din tanke. Hormoner är alltid hormoner... *suck*

• Fru Hennerdal

Hej tjejer!

Var ett bra tag sedan jag var inne och skrev ngt här. Ni är allihop så snabba så jag hinner inte med att hålla koll på läget ;)

Är på så bra humör idag, tog en långpromenad nu på morgonen medan min älskling pluggade lite.

Vår helg blev en långhelg då vi var lediga i fredags också. Då åkte vi till Västerås och köpte en massa möbler till vardagsrummet, det blev såå fint! Men detta var också en skenmanöver då vårt priorieterade ärende var att beställa våra förlovningsringar och min vigselring! Oj vad det kändes bra. Både jag och min M2B kände hur det började bubbla i oss. Så härligt att vara kär och känna sig älskad.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare