Vi kommer nog åka på mässan på Söndag. Min kille jobbar hela lördagen, o han ville oxå följa med så då blir det på söndagen. :)
Härlig dag det låter som ni kommer få på lördag Norrsken. :)
Jo, en 10mån baby kan ju vara med farmor o farfar, det är det jag hoppas på iaf. :) Annars får jag väl bjuda farmor o farfar oxå på bröllopet så de kan vara barnvakt under tiden på plats om inte syrran vill lämna bort den lilla hela eftermiddagen/kvällen.
Ang. tärna så är jag jätte kluven ju mer jag tänker på det....har en kompis som är ganska ny, men ändå så är vi bra kompisar som kan prata om allt o sånt. Men hon känner absolut ingen annan av mina vänner, har aldrig träffat min familj (de bor 40mil bort), vet inte så mkt om mig från förr osv... men det kanske inte spelar nån roll?? Sen har jag en annan kompis, som jag bara pratar med kanske 10 gånger per år, vi brukar ofta gå ut på festa tillsammans när vi båda är "hemma", vi har vuxit upp granne med varann, gått i samma klass i 9år, sen på samma skola på gymnasiet (men då umgicks vi nästan aldrig) men vi har hittat på mkt när vi var små, hade samma intresse (hästar)...hon har ju varit med "längst" om man säger så, men kanske dumt o be henne ändå...o hon pluggar dessutom i Danmark så det är ju inte som att vi kan åka o shoppa tillsammans när som helst o sånt...men vi kommer ju från samma ställe, där vars jag ska gifta mig...men jag är ju mkt bättre vän i dagsläget med tjejen här i umeå, men hon bor ju här, kan inte hjälpa till o fixa så mkt på plats inför bröllopet...den andra tjejen är mer från förr.
Hur ska man tänka?? Kanske kan jag fråga båda tjejerna?? Jag skulle vilja ha en tärna som man kan fråga, bolla ideér, få råd, hjälp med val av olika detaljer, hjälp med olika saker som ska fixas, sen vill jag ju ha nån som fixar en möhippa åt mig oxå! ;) Jaja, det ordnar sig. Får prata med killen min oxå o höra vad han tycker. Han har två kompisar som han kan ha som bestman o vad den andra nu heter, en manlig tärna. :) Så det är inget problem.
Nu ska jag nog gå o bläddra igenom mina bröllopstidningar o drömma mig bort lite. :)