2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Vi förlovade oss för 6 år sedan men det riktiga frieriet kom på vår 11 års dag i december och då fick jag ytterligare en ring. Nu har jag alltså två ringar på vänster ringfinger. Lite tokigt.....
Vi förlovade oss för 6 år sedan men det riktiga frieriet kom på vår 11 års dag i december och då fick jag ytterligare en ring. Nu har jag alltså två ringar på vänster ringfinger. Lite tokigt.....
En snart 29 årig tjej från Skåne som äntligen fick ett frieri.....
Du då?
Tack så mycket! Ja, det känns verkligen bra efter så många år tillsammans, ett barn på två och en i magen.....
vi har satt ett datum till den 26 april 2008, eftersom vi har en bebis i magen vill vi vänta tills jag har ammat klart. Dessutom måste vi spara ihop pengar....
Norrsken: bebisen är uträknad till den 21 juli men vi vet mer säkert efter ultraljudet som vi ska ha vecka 8.
Jag ville gifta mig i mars och min sambo i maj så då blev det april. Är dock väldigt allergisk så jag vet inte hur det kommer att sluta med ett bröllop i april...
Norrsken:
Ja, han har faktiskt en hel del åsikter om hur han vill ha vårt bröllop och det är ju kul.
Kul med killar som har koll....
Än har vi inte kommit dit, men min sambo har redan fått ansvarsområden, bla transport och övernattning på bröllopsdagen.
Hej hopp alla!
Hur kommer man med på er roliga lista i början av meddelandet?
Vi har bestämmt datum till den 26 april 2008, hoppas att det blir en bra vår...
Martina, 29 år, Martin 29 år, Finja, Skåne