Inlägg från: MrsNyberg2B |Visa alla inlägg
  • MrsNyberg2B

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ni tjejer, vad tror ni, om man köper en svart klänning - så borde man ju kunna fixa till det där med pärlor på framsidan själv? Eller? Med hjälp av någon bättre bevandrad i syvärlden om inte annat? Jag har nämligen hittat en som jag tänker mig lätt skulle kunna passa, oanvänd på Blocket för 900..

• MrsNyberg2B

Ja, men eller hur? Det är ju inte precis hutlöst..

• MrsNyberg2B

Japp.. Får se om hon har fler bilder och om den ens finns kvar (den var också oanvänd, och det är ju bra), och också om det verkar som en seriös säljare.. Det är ack så viktigt.

Nu ska jag dock gå och ha fredagsmysigt med pojken, han ska iväg i helgen och kommer inte hem förrän på onsdag, så vi måste ju ha lite gos nu istället!! Det luktar onekligen väldigt gott ifrån köket!

• MrsNyberg2B

Hej alla! VAd har hänt? Jag behövde bara gå tre sidor tillbaka för att vara uppdaterad igen, trots att jag inte varit inne på två dagar ungefär...

Trist med tråkiga reaktioner, vårbrud, det är ju ändå familjen..

Vi har nog bestämt oss för att åka till Rom/runt lite i Italien på bröllopsresa. Sådär två veckor tänkte vi, men vi åker inte förrän ett halvår efter bröllopet, så vi kan sprida budgeten lite. Funderar på om man ska ta en liten weekend helgen efter bröllopet och bara vara tillsammans och ta det lugnt, för att varva ner.

• MrsNyberg2B

*håller tummar*

När jag var och tränade insåg jag att ju måste göra ytterligare en variant av inbjudningarna, med svart papper istället för brunt. Jag tror det blir nästan ännu bättre (dessutom passar det bra med en svart klänning då )

Är det någon som vet hur länge kattorna marsar??

• MrsNyberg2B

Lucy - Jag är likadan, jag mailar hellre när det går, fast det är bra när man väl ringer för då känner jag mig oftast nöjd. Det var ju synd att han inte var där nu..

Norrsken - Jo, en styck. Fast jag trodde det skulle vara värre, faktiskt. Hennes mamma märkte jag inte så mkt av, så jag hade ingen aning om vad jag skulle vänta mig. Har hört att våran Elsas syster är riktigt, riktigt, riktigt jobbig, så kanske har vi haft tur ändå..

• MrsNyberg2B

Norrsken - Japp, det har vi tänkt. Vi får ringa och boka tid sen när det är färdigt. Hon är lite mer en periodare, märker jag, speciellt på natten faktiskt. Alltså, hon går igång och låter, och sen är det tyst jättelänge, så det är ändå bra. På dagtid vet jag lite mindre hur det är, eftersom jag inte är hemma så ofta,men just idag har det varit rätt okej ändå.

Lucy - Jajjemän, det gör det. När man väl gjort det är det ju sällan så farligt som man tänkt sig...

• MrsNyberg2B

Norrsken - Aha, mhm.. Bra, då vet jag! Det är så bra att man får svar på allt i den här tråden!!!!

• MrsNyberg2B

gica - kan du inte lägga till någon mer grönsak till svampen? Svamp kan ju vara en sån där grej som somliga petar undan (hade jag varit med så hade jag dock hårdgillat att det var just svamp), bara en tanke alltså. Paprika är ju gott ihop..

• MrsNyberg2B

vårbrud - vad tråkigt och trist det låter, både med svärföräldrar och sjukdomar. Jag hoppas ni kryar på er iaf! Svärmor verkar ju vara svårare att ändra på.

Mina svärföräldrar är trevliga på alla sätt, svärmoren tänkte baka en ananaspaj till mig, för att jag inte var med på familjelunchen i söndags då de fick det! Tyvärr har jag ramlat in i någon slags panikångeststress, så min sambo tog tåget hem därifrån idag istället, så då hann det inte bli någon, men jag får klara mig ändå... Kanske kan han göra en i morgon, om vi hittar på någonting då, det beror ju på hur det känns.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare