2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
snitte: Vilket jobb att läsa igenom alla sidor! Jag minns inte ens vilja klänningar jag länkat till. Måste kolla.
snitte: Vilket jobb att läsa igenom alla sidor! Jag minns inte ens vilja klänningar jag länkat till. Måste kolla.
snitte: Jag brukar tycka att 3-4 sidor är nog jobbigt att läsa igenom. Ja, nu såg jag att det var Lilly-klänningen. Gillar den mycket.
~Norrsken~: Jag testade också att göra en, för skojs skull, bara för att kolla layouten. Blev rätt bra. Men jag tror att vi ska göra en helt egen designad när det blir dags.
~Norrsken~: Ja, usch för html-koder och sånt. Jag kan grunderna något sånär, men det blir nog fästmannen som får det stora ansvaret.
Jag är inne på buffé själv, men min blivande skulle nog vilja ha det lite "lyxigare" (om man nu kan kalla det så ) med förrätt och varmrätt. Tror jag. Så vi får se vad det blir.
drömbrud: Så härligt att det är fixat med maten!
InaHjärtarAdam: Ytterst hemlig utgångsmusik? Jaha, då blev man nyfiken då.
drömbrud: Jag bor uppe i Norrland, ett litet samhälle som jag håller hemligt än så länge. Du fyller 19 i år eller? Jag fyller 20 i september. Men det är nära i ålder mellan oss.
InaHjärtarAdam: Så tufft! Blir kul att höra vad det är för låt sen.
drömbrud: Nyfiken på var jag bor eller på Inas låt?
Så blev jag tråd-dödaren.