Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

hallå alla brudar!! nu har jag äntligen betalat min klänning och alla grejerna till!!! weeeeiiii! :D

tänk om det bara är typ en månad tills jag får hem den! jag kommer prova sönder den innan bröllopet! hihihi

• InaHjärtarAdam

lucy:

jag gillade ettan bäst!

norrsken:
    jag ska ta med mig klänningen till göteborg i mars och hänga den hos min syster. fast jag är liiiite orolig att hon ska prova sönder den istället!! hahaha.. hon har en sambo sen tio år tillbaka som vägrar gifta sej. tycker det är trams. fast hon vill inget hellre, så jag antar att hon nog kommer smygprova min klänning ett par gånger;)

• InaHjärtarAdam

Anja74:

klart ni får riktiga bilder sen! jag har begärt att få bilder på alla grejerna innan dom skickar dom också. vill se hur ringkudden blir och hur underkjolen blir ihop med kllänningen, så att jag är heeelt säker ppå att det inte kommer synas igenom.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    ja usch och fyy!!
    det är nog bäst att jag hänger den hos min bror!

• InaHjärtarAdam

Anja74 :
    grattis!! visst känns det skönt?

jag hittade ett skärp idag som jag hade förra året. det var typ tio cm för stort!! :D visste inte att jag hade gått ner alls egentligen!

igår fyllde jag 23 år! fick en enormt stor orkidé och en chokladtårta av adam, och idag var vi i stan och shoppade ihop. jättemysigt! jag köpte ett par finfina jeans, två tröjor och ett nagellack. sen var vi och åt buffé på en asiatisk restaurang. adam tog mongolisk buffé och jag tog sushi. jäääättegott!
    sen när vi kom hem stod det en blomma utanför dörren. den var från adams bästa vän. jag öppnade den och däri var det en jättefin doftranka!
    sen fick jag av min ena mamma en bok om människans anatomi och av min andra mamma fick jag en stegräknare (har insett att jag faktiskt går ca 10 000 steg om dan), en såndär rysk docka som man kan öppna och så finns det massa dockor inuti, och så fick jag lite fin belgisk choklad.
    plus att jag fick brudklänningen och alla tillbehör t ill den.

vilken fantastisk födelsedag!! :D

• InaHjärtarAdam

vårbrud:
    vilken klänning är det du ska köpa? du har kanske skrivit det men det är så många folk och så många klänningar att komma ihåg;)

• InaHjärtarAdam

wiihoo!! Har fått mail från ebridalstore, dom börjar med min klänning imorgon! :D

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    hallå!! :)

har köpt bröllopsguiden idag.
    jag var jättenyfiken på det där reportaget med budgetdukning men blev jättebesviken faktiskt. jag tycker iallafall inte det är snyggt med värsta grönsakerna som bordsplacering...

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    ja verkligen.. bland det värsta jag sett;) och vad ska man göra med alla dom där grönsakerna sen efteråt? det är ju inget jag äter iallafall!! :D

• InaHjärtarAdam

godmorgon!!:D

madlin:
    jag har köpt två nya bröllopstidningar, amelia brud&bröllop som var superbra!! och bröllopsguiden som inte direkt levde upp till mina förväntningar... det var bland annat ett avsnitt om billiga men fina bordsdekorationer som jag var jättenyfiken på, men sen fick jag se att dom hade använt fänkål och savoykål! hahah, inte min smak direkt!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare