Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy

ja, du har rätt angående kantigheten, men detta är inte den ringen som är kantigast, den har liiiiite rundad kant, alltså den ser ej tvärt avhuggen ut utan har en något, lite uppmjukad kant, men ser trots allt kantig ut (jag gillar det ;)

Om du går in på www.vigselbutiken.se och kollar så har du min ring glaciär 237-5, titta nog på kanten, den är nämligen exakt likadant rundad som vigelringen vi vill ha Signo, B3340V.

Om du vill jämföra så gå in på:

www.schalins.se/news.asp

välj där ocean och titta på min först, klicka på bilden 237-5 (ser ut som att kanten är hackig eller nåt men det är skugga, den är bara liiiite rundad, inte vass), jämför sedan med ocean nr. 231-5. Den är helt vass. hihi :)

• Anja 19 juli 2008

Äh nu skrev jag ändå fel... MIn ring är INTE ocean, utan glaciär 237-5, suck... ;)

• Anja 19 juli 2008

Snart_FruL

Tja hur går det med dom förbaskade fonterna *asg* Inte bra.

De ligger på mitt skrivbord nu, i zipfiler, och inte har jag en enda susning om hur jag nånsin ska kunna använda dem. Har typ 10-15 olika typsnitt som ligger där och skräpar :D

Hur sjutton gör jag???

• Anja 19 juli 2008

Gica

ja, visst är de vackra. Så vansinnigt stilrena tycker jag. Ville från början bara ha helt släta ringar, tyckte t.om att stenar, diamanter, var TOO much, men när jag hittade denna vigelring, som kostar 11.000 på vigselbutiken *asg* så blev jag såld.

Vi ska dock köpa diamanter från www.diamantia.com (små briljantslipade) och göra en likadan ring. Bör ju bli billigare. Jag vill dessutom inte ha den så bred. Denna är 6 mm, jag vill helst bara ha 4 mm. (min förlovningsring är 5 mm, blir för mkt med 11 mm ring på fingret på nåt vis).

:)

• Anja 19 juli 2008

Näää Norrsken

du dödade väl inte tråden

jag skriver ju för glatta livet ser du väl, hehe... :D

Klart man måste ha den där boken, förresten... den verkar ju livsviktig känns det som just nu ;)

• Anja 19 juli 2008

fast samtidigt är det ju sååå snyggt med den där breda.

(önskar så här i efterhand att jag hade valt förlovningsringen som var 4 mm bred, suck... ;) ) fast denna är såååå fin, hahahahahha...

Nu ska jag fixa lite mellis, yoggi och mysli. Strax tillbaka.

vet ni att jag faktiskt är jätteduktig nu, har tappat 8 cm på midejmåttet, även om det inte syns så mkt på vågen.

Tror faktiskt att vågen är sönder (på allvar alltså). men den verkar fungera när sambon väger sig. Visst är det underligt ;)

• Anja 19 juli 2008

Men hallå Norrsken, försvann du själv oxå... Då dödade väl jag tråden, för jag verkar vara den enda som är "levande" just nu *asg* :D

• Anja 19 juli 2008

bla bla bla bla bla bla bla....

bzzz bzzz bzzz, bla bla bla... hehe ;)

• Anja 19 juli 2008

Tillbaks!! har ni saknat mig, vrååååååålgarv... :D :D :D

• Anja 19 juli 2008

Lucy

Tack snälla, för länken till sykompaniet eller vad det hette... gick in där och beställde både vita kort i lagom format, jättebilligt!!!

En skalpell, organzaband i rosa, vita organzaband m hjärtan, fniss, dubbelhäftande tejp, och två olika stämpelfärger, mörkgrå och rosa-metallic (skimrande rosa), coh ett jättefint mullberry, vitt med små rosa blombladsbitar i. :)

Min m2b har helt gått med på rosa. Vilken tur för honom :D (för jag hade gjort åtminstone korten i vitt, silver och rosa i vilket fall, så sjysst är jag) ;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare