2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
mirranda - huvudsaken är att vara tydlig från början med vad du tänker, det är bara ditt sätt som är rätt sätt!
mirranda - huvudsaken är att vara tydlig från början med vad du tänker, det är bara ditt sätt som är rätt sätt!
ja visst blir man alldeles tårögd...
neeeeeeej min dator har lagt av!! nu sitter jag på sambons! tänk om allt mitt bröllopsplanerande har fölrsvunnit också!!!
ja, detsamma hände mig när vi släppte bomben att vi inte ska ha några barn - min svägerska sa:
-men lilleman får väl komma?
- nix, inte han heller.
- va? men han är ju släkt! din gudson tom
- ja, men ändå.
- jahapp...
mirranda - jag kan mycket väl ha blandat ihop nu, men tänkte du först inte bjuda dina halvsyskon och liknande? jag menar att du bara ska bjuda dom som du vill. eller är jag helt fel ute?
vi ska dra vår gräns vid helammande barn, barn som har smakportioner får också stanna hemma. :) barn ska inte vara på vuxenfset anser jag ;)
miranda- hahaha, men vad menade du då? du skrev ju detta:
2007-01-24 23:07 Mirranda
Vidalila, du har rätt! Det är det ju faktiskt.. men jag är väldigt dålig på sådant så jag får väl be om hjälp.
*är helt förvirrad * :)
du kanske menade (HAHAHAHA NU FATTAR JAG) det här med en hemsida!!! hahahaha *asg*
jag kopplar på socionom - nerven direkt.... hahahaha
OM du spelade med?! du skrev ju:
2007-01-24 23:11 Mirranda
Vidalila, kloka ord som vanligt! Kan behöva höras igen. Så är det ju med mycket att man gör vad som förväntas, eller vad man tror att andra tycker.