• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vidalila: Jag håller med - "att man inte kan säga att ett levnadssätt är bättre/sämre än andra". Helt klart. Så länge man är nöjd själv och inte stör ut andra så farligt med sitt levnadssätt.

• Maggies

Vidalila: Det är intressatn att diskutera! Jag är inte så mycket för att diskutera muntligt, men skriftligt gillar jag.

• Maggies

Oj, okej, skriv det du tycker du Vidalila! Jag kanske var lite suddig i det jag skrev också förresten...

• Maggies

Var det inte drömbrud som skrev det?

Jag håller faktiskt med dig - men, eftersom man lever som man gör så tycker man nog att det är det bästa just för en själv (oftast i alla fall, enstaka fall kan det ju vara så att man vet att man lever dåligt ). Förstår du hur jag menar?

• Maggies

Alltså inte att ens eget levnadssätt är bäst för hela världens befolkning eller så... Det skulle ju inte funka att tänka så.

• Maggies

Vidalila: Jag gillar denna diskussion, men den kanske är slut för ett tag nu.

Vi har inte hunnit så mycket i planeringen. Bestämt datum, färgtema. Försöker bestämma hur många som ska bjudas. Kollar mycket på klänningar osv.

Nä, nu blir det godnatt för mig. Hörs imorrn!

• Maggies

Vidalila: Granatäpplen är ju supergoda! Njut!

• Maggies

Ps. Hur långt har ni hunnit förresten?

• Maggies

~Norrsken~: Jaha, min plan kraschade. Kunde inte riktigt sova igår, så det blev en liten, liten sovmorgon. Var uppe just efter halv nio i alla fall.

• Maggies

Snart_FruL: Jag var också i den tråden litegrann och undrade hur det var för dig att leva med någon som inte är troende när du själv är det. Själv är jag lite... ja, jag vet inte, mittemellan på nåt sätt. På gott och ont.

Men kärleken är stark.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare