• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hehe, nu fick ni det allt om bakfoten tjejer Inas förlovningsberättelse finns i den förra tråden, tror det var i början på december om jag inte har fel? Eller slutet på november kanske...

Själv vet jag inte vad som kommer hända i helgen, ena minuten tror jag att vi kommer förlova oss och andra inte.

• Pumpkin

Okej, nu är jag säker på att han hade planerat något för idag, men bara för att dom inte hade nått bord ledigt på just den restaurangen han tänkt sig så verkar han gett upp

• Pumpkin

Jag försökte med det, men han sa att nu var han inställd på ingenting. Så vi får väl se... Blir både ledsen och arg när han säger så, vill man så fixar man! Huvudsaken vi blir förlovade, right? Och många av restaurangerna här i stan har dessutom samma mat som den restaurangen...

• Pumpkin

Ja, jag måste få det här back on track. Han frågade om jag ville åka till Umeå nästa helg, och visst, det skulle vara jättemysigt - men jag VILL INTE vänta! Vi kan ju förlova oss i helgen och åka dit ändå och fira lite extra nästa helg?

• Pumpkin

Helmborn: Jo om valet står mellan en fin restaurang och en korvkiosk, då kan man naturligtvis vänta. Men när det står mellan en fin restaurang och en annan lika fin och _mysigare_ restaurang, då förstår jag inte poängen i att skippa det.

• Pumpkin

Oj vad ni skriver brudar! Själv har jag precis kommit hem från revy och en god middag - en trevlig kväll helt enkelt. Nu ska vi väl titta på tv en stund tror jag bestämt. Vad händer hos er då?

Förresten, jag har uppdaterat med bilder på Svartbrud - kolla in och säg vad ni tycker vettja!

• Pumpkin

Ja det är väldigt tomt här

• Pumpkin

flizaliza: Tja, jag personligen tycker väl att det är lite tidigt att köpa klänning, tänker nog inte köpa förrän tidigast ett halvår innan det är dags faktiskt. Så mycket kan hända på ett år, både i tycke och smak och i kroppsform/storlek. Men jag tycker inte att det är fel om nån annan vill köpa klänning redan

• Pumpkin

Taaack Äntligen en förlovad kvinna! Kan inte sluta titta på ringen heller

Helmborn: 2000kr för bara några timmar är ju ganska mkt... Men det är å andra sidan 70000kr för en dag också

madlin: Du måste ju bli medlem på Svartbrud - hur bra som helst!

• Pumpkin

Klart jag kan berätta

Vi har haft en jättemysig dag idag. Först så åt vi frukost i soffan, älsklingen hade köpt nybakat bröd efter träningen imorse. Sen satt vi i myskläder i soffan en bra stund innan vi började göra oss i ordning för att åka på revyn som vi skulle se. Hur rolig som helst var den, skrattade så jag grät! Efter det körde vi bilen in till stan och knallade iväg till en mysig och fin restaurang som heter Balzac. Beställde tvårätters som var helt ljuvlig (grillad pepparmarinerad ryggbiff med potatisgratäng och chokladpannacotta till efterrätt) och drack gott vin. När vi väl ätit upp typ allt så hade jag tappat hoppet om att nånting skulle hända idag så jag pratade på om allt och inget. DÅ tog han min hand och sa "Vad säger du om jag gör såhär?" och så trädde han ringen på fingret Jag blev helt stum och sa inte så mkt alls faktiskt Sen satt vi och fnittrade och pussades ett bra tag innan vi gick hem och började mms:a alla vänner - så resten av kvällen har vi typ suttit i telefonen

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare