Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

hallå allihopa! nu är jag hemma från skolan. är så less nu och vill att utbildningen ska ta slut!! men nu ska vi ut på praktik en månad så det kanske lättar upp stämningen något. jag ska vara på södertälje sjukhus, medicinmott. :)

har precis städat heeeela lägenheten, skönt! hittade bilnyckeln också som har varit borta i evigheter. den hade gömt sej inuti soffan! hahah..

några fler som längtar massor till ikväll? då kommer ju desperate housewives tillbaka, äntligen!! :D

• InaHjärtarAdam

måste inflika - jag älskar också krusbärspaj!! och hallonpaj, och ananaspaj, och äppelpaj, och daimtårta, och kanelbullar.... :D

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    haha nej den är hela 37 kvadrat:D men såg ut som om vi haft krig här inne allra minst! (haft gäster i helgen och inte tatt itu med det färrän idag)
    sen har jag gjort sånt som man inte gör när man bara plockar undan, typ bytt sängkläder, handdukar, sorterat tvätten osv..

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    jobbigt när dom ska lägga sej i våra små söta arrangemang av ljusyktor osv!! :D

vi har förresten bestämt oss för att bå kvar här i vår lilla etta tills dess att vårt kommande barn är på väg. alltså minst ett år iallafall. därför tänkte vi tapetsera om och måla om litegrann.. och kanske köpa lite nya möbler. nån som vet nån kul möbelaffär, inredningsaffär eller liknande? eller har bra tips på tapetmönster? vi tänkte varma toner, som creme, vinrött osv.. inte den kalla skalan iallafall.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    adam kallar alla mina såna grejer för plotter... han fullkomligt HATAR indiska, som är min favvoaffär;)
    han brukar skoja om att han brukade bli parkerad där utanför av sin mamma när han var liten. sen kom hon ut mes påsar fyllda av massa plotter i alla regnbågens färger för att ha överallt hemma, plus ett par pajpettofflor med krulltå till honom som han kunde ha i skolan:D

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    ja paljettofflor:D
    slinter på tangenterna ibland. särskilt när jag äter samtidigt som jag skriver, hehe..

jag vill sååå gärna ha ett stort, fint sammetsöverkast från indiska, men dom kostar ju massa pengar! 2000 är inget jag lägger på bara ett överkast om jag råkar ha 2000 över.. önskar mej ett varje gång det är dags för presenter, men får aldrig nåt. antagligen för att det bara är jag som tycker att det är fint:D hahaha

• InaHjärtarAdam

madlin :
    haha, ja det bara vällde över på vår gästlista också!
    från början hade iallafall jag tänkt på ca 40 pers, men nu när alla har lagt sej i (min blivande man bland annat :D )så har det vuxit till det dubbla!
    så vi kommer bjuda ca 80 pers på vårt bröllop.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    det kan också vara så att han är lite negativt inställd för att han vet att det är mycket jobb med en flytt, han vet inte vad som väntar i en helt ny stad och han kanske rentav är lite rädd! den negativa attityden är säkert en sköld mot allt det okända.
    och hälsa honom att ina har sagt att göteborg är tusen gånger trevligare än stockholm! inget ont om sthlm egentligen, men när jag flyttade dit var jag som i shock jättelänge för att det var så stort, stökigt, SMUTSIGT och så mycket skummisar överallt.. jag är lite försiktig av mej så jag tycker faktiskt inte om att gå ut själv inne i stan.
    göteborg är mindre, mer städat och eftersom stan är mindre så är också skummisarna färre;)

• InaHjärtarAdam

måste berätta!!

mina tits har krympt en hel storlek!! :D

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    jag har bantat för första gången i mitt liv;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare