Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken
    Ska tyvärr till svärmor ikväll och fira hennes födelsedag så jag tror inte att detta blir min bästa alla hjärtans dag. Men jag fick ju mitt frieri i december och vi har en bebis på gång så vad är denna dag egentligen för nått????

• vårbrud2008

Norrsken
    Ja, det gäller ju att vara positiv.

• vårbrud2008

Norrsken
    Vi håller tummarna för honom. Håller även tummarna för en kompis barn som hjärtopereras just nu för tredje gången nere i Lund.

• vårbrud2008

Norrsken
    Han blev 2 år i söndags. Min bästa kompis från gymnasiets son.

• vårbrud2008

Norrsken
    Jag väntar fortfarande på mitt provkort. Har dock inte tittat i brevlådan idag. Tråkigt att bli besviken....

• vårbrud2008

Välkommen Marie30!

Vi ska gifta oss den 26 april 2008. Vi har bestämt kyrka och lokal men inte bokat än. Ska göra det i april om det går då. Har även skickat iväg en beställning till en klänning gjord i Kina. Annars har jag bara idéer, inget bestämt helt med sambon.

• vårbrud2008

Lucy
    Jättefina kort!!!

Norrsken
    Igår fick jag mitt provkort från kortdesign och jag blev mycket nöjd. Sambon verkade också gilla de. Ska se hur jag gör sen.
    Angående utbildningar. Jag valde att åka ifrån min pojkvän och plugga på plats i 1 1/2 år och det funkade bra. Sen flyttade jag hem igen till honom och läste i en annan stad, pendlade 6 mil om dagen i 2 1/2 år och sen 20 mil om dagen i 1 år. Allt fungerar om man bara vill. Vi gjorde så här för att var och en skulle få den utbildningen man ville ha. Kärleken blev inte sämre.

Marie30
    Bor i Skåne, är utbildad lärare, men jobbar just nu som förskollärare pga arbetsbrist inom lärarkåren. Har en son på 2 år och en i magen på 4 månader.

• vårbrud2008

Marie30
    Glömde att berätta om min klänning.Jag har beställt den från www.1koo.com. De har många olika sorter att välja mellan.

• vårbrud2008

Nu är det dags att lämna på dagis för att sedan åka till jobbet. Har varit sjuk i två dagar så man är inte riktigt sugen på att jobba idag, men men det får gå.

Vi kanske ses ikväll!
    Ha en bra dag alla!

• vårbrud2008

Hej alla!
    Nu sitter jag här igen och är sjuk. Var en dag på jobbet och sen var det dags för den riktiga maginfluensan. Det jag hade innan i veckan var antagligen bara ett förspel till det som kom inatt. USCH säger jag bara och hoppas att ni slipper det.

Bokrean = jag lämnade in en beställning till Bokia igår men har beställt mest barnböcker. Tyckte inte att det fanns något till mig direkt. Blir sämre och sämre för varje år tycker jag.

Lucy_ jättefina halsband. Har du gjort dem själv??? Även fin klänning du har tittat på.

Ni som har valt buffé, vad har ni valt för mat då?
    Vi hade tänkt tre rätters middag, men hör redan nu i snacket att priset skiljer mycket?

Min sambo har ett ovanligt kort efternamn, så det ska bli skönt att byta bort mitt son namn.

MrsNyberg2B hur ser din klänning ut från 1koo? Har själv också beställt därifrån.

Mat & alkohol vi hade tänkt ta ett paketpris med mat och alkohol inräknat tillsammans.
    Det stället vi funderar på har öppet hus nu i mars så då tänkte vi åka dit och kolla läget.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare