2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Vakna!!
Vakna!!
vårbrud:
Jag är här
Har precis pratat med sambon, han är nu på Centralstationen i Sthlm och väntar på vidare färd ut till Södertälje och Scania
Har funderat på bröllopsmässan imorgon, och nog kommit fram till att vi skippar den. Läste "programmet" i tidningen igår och tyckte inte det var så mkt. Dessutom behöver jag ju inte ha koll på företagen häruppe eftersom vi inte räknar med att gifta oss här. Så vi hittar nog på nånting annat istället
vårbrud:
Ja idag gäller det att hålla tummarna
Visst är det trist att gå på mässor och känna att man inte får ut nått av det, har varit med om det alltför många ggr. Den enda mässan jag varit riktigt nöjd med hittills är faktiskt SACO-mässan, den är det alltid toppklass på!
Tror jag ska använda pengarna åt shopping istället Så jag får en shoppinghelg precis som du!
vårbrud:
Nja, kan inte säga att jag är sådär jättebra på "bröllops-Stockholm" faktiskt. Har ju inte varit runt själv än
Vad har du tänkt dig för skor då?
vårbrud:
Nog tror jag att du kan chansa på öppna skor om du hittar några du gillar, det är ju ändå sensommar fortfarande i södra Sverige vid den tiden?
Själv ska jag nog ha någon öppen lågklackad sko eller ballerinasko.
Ina:
Det borde betyda att den är påväg!
Men jag tyckte din "dröm"klänning lät skitsnygg
vårbrud:
Men regn på bröllopsdagen sägs ju skänka tur (eller något sånt) till äktenskapet, så man får tänka positivt om det regnar!
Ina:
Tvivlar på att han får besked idag faktiskt, men OM han skulle få det så blir det väl vid 15-16tiden skulle jag tro
Nu har jag pratat med herrn - han skulle precis kliva av på Södertälje Syd! Först väntar en läkarundersökning
vårbrud:
Det har jag också undrat... Antar att det är lite drogtest och såna saker. Tycker det visar på att de är väldigt seriösa med den här intervjun.
Ina:
Ja jag hade gärna tagit en utflykt dit över dagen! Tyvärr funkar det varken med jobbet eller ekonomin