• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

madlin:
    Det ska jag absolut göra! Tänkte kila förbi bokhandeln idag och köpa provisoriskt papper att testa mina idéer på. Lägger upp bilder på det sen även om alla utsmyckningar och så inte kommer vara där de ska, bara så ni får se själv principen så jag kan få lite feedback

• Pumpkin

Hörrni tjejer, jag klättrar ju på väggarna av uttråkning här!

• Pumpkin

Nja, mycket lite. Har kört igenom ORD-delen några ggr för att friska upp minnet, och NOG-delen för att komma in i tänket. Ska nog köra igenom DTK också för säkerhets skull...

Du då?

• Pumpkin

Snart_FruL:
    Hur menar du med "bry er bara om de alternativ som anges i de olika svarsalternativen"? Vad skulle man annars bry sig om?

• Pumpkin

Och grattis till det utmärkta resultatet! Mitt mål är att göra bättre än 1,3 eftersom jag fått det båda gångerna hittills. Nu MÅSTE jag ha blivit bättre

• Pumpkin

Snart_FruL:
    Aaah, du menar så! Jättebra tips, jag hade lätt suttit och kollat alla 15 jag också

• Pumpkin

Jo, det är sant
    Huuh, känner mig som en veteran på Högskoleprovet, men ändå så börjar jag bli riktigt nervös

• Pumpkin

Man får ju värsta prestationsångesten i det här gänget

• Pumpkin

Jaadå, jag vet allt det där

• Pumpkin

Snart_FruL:
    Nej men det förstår jag, det är bara automatiskt inbyggt i mig Fast mest krigar jag mot mig själv och mamma - jag ska knäcka hennes resultat!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare