2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
gica: Det var verkligen hur mysigt som helst! Eller ÄR snarare, det är ju hur mysigt som helst att vara nyförlovad!
Sen vi kom hem har vi suttit och druckit vitt vin med frusna jordgubbar i
gica: Det var verkligen hur mysigt som helst! Eller ÄR snarare, det är ju hur mysigt som helst att vara nyförlovad!
Sen vi kom hem har vi suttit och druckit vitt vin med frusna jordgubbar i
Helmborn: Självklart är jag glad att det inte blev vid korvkiosken, men det hade det nog inte blivit ändå
Hihi, alla hans kompisar har hört av sig och frågat när bröllopet blir
Helmborn: Åååh, tack! Ja det är ju skönt att även ett original som jag kan få bli "riktig" bröllopsplanerare till slut
Sov gott! KRAM!
B & S: Välkommen tillbaka
Anledningen till att sidan (och vissa andra personer och så) försvinner kan vara att jag (eller nån annan som uppdaterar) inte orkar leta igenom över 200 sidor för att hitta den mest kompletta listan. Men det är bara att uppdatera den själv med hemsidan om du vill Fast tar du den från TS:en nu så ramlar nån bort iaf.
sajber.pillan: Tack! Jo, vi hade det jättemysigt!
Nu sitter sambon med sin mamma i telefon och har precis berättat den stora nyheten
TACK tjejer!
MrsNyberg2B: Det gör jag oxå
Alla Lasses kompisar har som sagt frågat när det blir. Och min moster frågade oxå - hon är verkligen hur glad som helst, helt lyrisk! Så underbart när ens nära och kära blir så lyckliga för vår skull!
drömbrud: Underbart! Då blev vi förlovade på samma dag
Jag kan minsann data OCH titta på ringen SAMTIDIGT