• drömbrud

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vårbrud2008, va blev det för låt?

• drömbrud

5000

Och så får vi alla bra bilder på en CD/DVD högupplösliga så vi får skriva ut de vi vill ha...

• drömbrud

Vet inte faktiskt!

Min bror och hans fru känner honom, och han fotade deras bröllop. Jag vet inte om det är spec eller ordinarie eller om han verkligen är "proffs fotograf". Men bilder har jag sett från hans bröllop och de är iktigt fina!

• drömbrud

NEJ VA ROLIGT!! GRATTIS!!!

Hur kom det sig att den var oplanerad? Vad gick fel :-P

• drömbrud

Hahah!
    Men det spelar ju igentligen ingen roll.. En spermie kan ju överleva ett tag

Va roligt! Grattis igen!

Jag vill oxå ha en bebis, men ska ta och vänta ett par år eller 3

• drömbrud

Norrsken, har ni fått ur tummen ur hand och flyttat än?

• drömbrud

Norrsken-Ska du stryka mig? Jag är ju 2007a nu iofs...

(känn dig inte tvingad att behålla mig "bara för att")

• drömbrud

Oj.. Skulle inte bli en smile där i slutet, bara en )

• drömbrud

Ja hur länge sedan var det förstatråden startade 1½ år? 2½?

Tappat räkningen

Går allt bra för er!? Känns så trisst att jag inte kan vara inne oftare, och när jag väl är inne så känns det som att det ä svårt att hoppa in i konversationerna

Här händer det nog inte så mycket. Ska träffa bl. svärisarna tillsammans med mina päron om ett par söndagar. Och planera lite. Vet bara inte vad vi ska planera.
    Känns som om dem lägger sig i sååå mycket. JAG vill ju planera MITT bröllop. Jag älskar ju att planera och vill inte tappa kontrollen över allt

• drömbrud

Bara 1år!
    Jag har hängt här minst 2..

Jooo jag kommer tillbaka! Snart! Ska försöka fixa dator och internet till sommaren..

Och nu när du ska flytta (om jag inte minns fel) så kanske vi som bor här i området ses? Grilla eller nåt?

• drömbrud

Kom på att när du ändrar listan så kan du ändra våra åldrar till 19, och 20

• drömbrud

Wehej! Då kilar jag över till nya tråden

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare