2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Norrsken - Ja, vårat pris för maten ligger ju på ca. 200 p/person, så det verkar ju rimligt. Sen tillkommer ju drickat på det (för vår del), ungefär samma pris, så vi räknar på 400 p/person.
Norrsken - Ja, vårat pris för maten ligger ju på ca. 200 p/person, så det verkar ju rimligt. Sen tillkommer ju drickat på det (för vår del), ungefär samma pris, så vi räknar på 400 p/person.
Lucy - Klart du vågar! Det är ju snyggt med lugg! Jag har just börjat spara ut min lugg, för att jag haft det så länge, så jag tröttnat. Det passar bättre till frisyren om jag inte har lugg, tänker jag.
Nu har jag hittat klänningen på 1koo. Där blev det ju ännu billigare, så då blir det ju absolut klart möjligt att bjuda in fyra till..
Lucy - på det viset är det ju praktiskt med alkoholfritt! Fast vi ska ju iofs ha betalbar, så vi drabbas inte så hårt av det heller..
Om gästerna blir ruinerade för att de dricker för mycket, så är ju det inte vårt problem..
Vi kör med betalbar, som sagt.. Det vi bjuder på är brudskål, matdryck och tolvslagsskål!
madlin - Stället där vi ska vara har ju egen bar, så jag gissar att det blir ungefär som vanliga barpriser, möjligen kan tänkas en liten rabatt (vi tyckte oss ana det när vi träffade ägaren), men alltså vi köper ju inte in någonting eller så, så att det blir väl gästerna som går back då..
Vårbrud - Här är länken www.1koo.com/wedding/itemdetailp.asp
fast klänningen ska var svart. Hoppas verkligen att du kryar på dig snabbt!
En av tärnorna är också utbildad konditor, så hon fixar det.. Bara vi får provsmaka Hon är lite nervös över att hon inte kommer göra tillräckligt fina tårtor, men det lär knappast bli ett problem - hon är så duktig!
För att slippa tränandet, så tänker vi inte dansa vals - vi tänkte köra på någon slags hasande tryckardans.. Det är tur, för m2b har ungefär -10 i taktkänsla.