• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Brud 2008:
    Välkommen tillbaka!
    Och oroa dig inte, det är mest bara babbel Fråga om det är nånting som är oklart, det är nog det lättaste tror jag

vårbrud:
    Nej, har inte sett den filmen. Känner helt säkert igen låten om jag hör den...

• Pumpkin

Brud 2008:
    Då kan jag berätta vad som hänt i mitt liv då... INGENTING
    Nejdå, Lasse söker jobb för fullt, och nästa vecka får vi svar från Scania i Södertälje + att han ska på intervju på Ericsson i Kista på onsdag. Så det känns som att det är väldigt väldigt nära en flytt nu! Och så fort vi vet vart vi flyttar så ska jag börja boka saker

Vad har Henrik fått för jobb då?

• Pumpkin

Handkirurgen - det låter häftigt!

Förstår att ni känner er rika, det gör vi också nu när vi har två löner, även om min är skandalöst låg! Dock har vi redan hunnit få ihop 17000kr på sparkontot och nästa månad blir det 15000kr till ungefär eftersom Lasse får sin årliga bonus då

Jo nog är det spännande, men det är så seeegt att gå och vänta. Jag vill boka, flytta, planera!

• Pumpkin

Så har man haft ett snack med chefen då, angående min provanställning som går ut om en månad. Fick vikariat till sista juni. Men innan dess måste vi ha flyttat, annars dööör jag!

• Pumpkin

Lucy_:
    Skönt att tentan gick bra!

• Pumpkin

Lucy_:
    Jo, nu är det nära. Sa det till min chef också när vi pratade om min förlängda anställning. Jag vill så gärna flytta!

Ja sparandet går faktiskt ganska bra, jag menar nästa månad kommer vi alltså ha 32000kr på kontot

• Pumpkin

Pengar pengar ja
    Med ett sparande på 5000kr i månaden från maj så hinner vi med 60000kr till innan bröllopet

Åh så roligt, då borde klänningen komma vilken dag som helst då!

• Pumpkin

Lucy_:
    Resan får kosta vad den kosta vill, men vi har väl en ungefärlig budget på 50000kr. Förhoppningsvis så får vi massa pengar i present

Jenny_Åland:
    Roligt att erbjudandena trillar in i alla fall

• Pumpkin

Vi ska försöka åka så tätt inpå bröllopet som möjligt

• Pumpkin

Jo, helt klart. Men nån vecka väntar vi nog ändå tror jag, så jag kan använda mitt nya namn på resan

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare