• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jag dödade tråden!

• Pumpkin

Wiii, är så glad! Gjorde övningsprov för Högskoleprovet nyss, visserligen förkortat, men jag klarade 6 av 7 uppgifter på både DTK och NOG

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Vad var det för skor då?

vårbrud:
    Skönt att det känns bättre!
    Det kanske skulle kunna vara en idé att gå till BVC ändå och kolla, det kan ju inte skada iaf? Och är han inte allergisk så kan du ju säga åt fröknarna att sköta sitt jobb bara

• Pumpkin

Brud 2008:
    Tack Är så nöjd, det är de två delarna jag har mest problem med och nu verkar det äntligen som att mitt huvud fungerar som det ska

Ja, nästa år hade jag tänkt söka program, men till hösten blir det nog en kurs från det programmet, bara för att känna av lite

• Pumpkin

madlin:
    Vi började spara i slutet av februari, så vi har inte sparat så länge heller

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Ja, det hoppas jag också, måste klara minst 1.6

Brud 2008:
    Jag hade tänkt läsa till personalvetare/fackmänniska, alltså Programmet för personal- och arbetslivsfrågor.

• Pumpkin

vårbrud:
    Det låter som en plan

• Pumpkin

madlin:
    Vi är också helt sanslöst dåliga på att spara Vi skulle lätt kunna spara mer, men "det är ju så roligt att shoppa" osv

Lucy_:
    Jag ska göra en till testomgång ikväll och kanske en imorgon, sen anser jag mig fit for fight. Det var ju ett tag sen man gick i skolan

• Pumpkin

Man får hoppas det, på gamla dar

• Pumpkin

Brud 2008:
    Jo, har man haft lite pengar ett tag så är det väldigt lätt hänt att det blir svårt att spara - då vill man ju köpa allt som man inte kunnat förut. Farligt farligt

Lucy_:
    Men i jämförelse med vad jag var när jag skrev sist Sist jag skrev var jag... Hmm... 18 tror jag. Det är ju 4 år sen!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare