Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

norrsken och lucy:

hahahahhahha!!!!!! jag skojar bara! herregud, skulle aldrig klippt av hans fina hår frivilligt....
    men han hade exem i hårbotten så vi rakade bort alltihopa för att det ska gå lättare att smörja in exemen. fast innan vi rakade bort allt så ville vi testa lite roliga frisyrer såklart;)

• InaHjärtarAdam

jag skulle gärna gifta mej på sommaren också, visst kan man ha tända ljus även då! blir jättefint! en vän berättade om ett skärgårdsbröllop där dom hade satt ut typ hundra marschaller på en liten kobbe väl synlig från festplatsen. det var tydligen väääldigt vackert:)
    det blir vad man gör det till!

vi gifter oss ju till största delen för att vi vill åka bort i samband med bröllopet och eftersom vi ska vara borta över jul o nyår så var det inte så mycket att välja på då:D

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    tack:)
    jamen då går jag och köper dom nu då tror jag. ska iallafall titta lite på dom igen. har fått 500 kr av mamma för att köpa mormorskängor för så jag kan ta dom billiga som kostar 280 kr så har jag råd med dessa också.
    hahah, min mamma är så rolig. hon ringde mej i söndags och sa bara "jag skickar 500 kr till dej imon så att du kan gå och köpa dom där fina mormorskängorna, dom är verkligen du"
    hon visste ju inte ens att jag har trånat efter dom :D

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    hihi, jag lär försvinna utan klack;) är hela 157 cm lång, hehe

• InaHjärtarAdam

skorna passade inte, varken mormorskängorna eller brud-skorna! :( :(
    vad bajsigt! jag provade och provade och verkligen försökte, men tillslut fick jag ge upp och inse att det inte gick...

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    den där remmen på brudskorna var för kort och på mormorskängorna satt det sömmar i som skavde.. :(

• InaHjärtarAdam

jag var inne på apollo nu och kollade resor till thailand över jul bara för att jämföra lite.. och till min förvåning har dom höjt vår resa jääääättemycket! stackars dom som fick betala det priset.. vi ska betala 34 000 för hela vår resa med alla tillägg men stackarna som har köpt nån vecka efter oss ska betala 47 000 nånting i grundpris!!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare