• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

vårbrud2008: Vem är du?

Mysan: Ja precis, jag är ju faktiskt kvinna Men du, släpp inte alla tummar, vi hoppas ju fortfarande på Lasses doktorandstjänst!

• Pumpkin

Mysan: Tur att du har så många tummar

vårbrud2008: Skoj! Välkommen till vår underbara tråd
    Jag heter Angelica och har hängt här i drygt ett år, men fick inte förlovningsringen förrän igår

• Pumpkin

vårbrud: När ska ni ha bebisen?

Alltså min hjärna arbetar för fulla muggar nu vad gäller årstid och datum. Just nu verkar den vara väldigt inne på sommarbröllop, och det vore kanske det bästa trots allt... Usch så velig jag är

• Pumpkin

Mysan: Nej, jag får inte bloggen att fungera... När jag ska logga in så kommer jag tillbaka till startsidan

Vidalila: Tack!

vårbrud: Din sambo har iaf en åsikt om när han vill gifta sig, det har inte min

• Pumpkin

Vidalila: Haha, skön kille du har

• Pumpkin

Morning brudar! Här sitter jag på jobbet och njuter av all uppmärksamhet som ringen på vänster ringfinger drar till sig

Anja: Hade jag varit du så hade jag nog haft svårt att låta bli att köpa drömklänningen, speciellt till det priset! Du känner ju dig själv bäst förstås, så du vet ju bäst om du kommer att lyckas eller inte. Men nog tror jag att du kommer att klara det, bara du ger dig f*n på det! Så om jag var du så skulle jag höra efter i butik hur "sy-in-vänlig" klänningen är och sen bestämma mig för en storlek, exempelvis då 42

• Pumpkin

Anja: Vilken klänning är det?

• Pumpkin

Ahaaa, den! Ja den är ju helt ljuvlig alltså!

• Pumpkin

Anja: Hur det än blir så blir det toppen, det är jag bombsäker på! Tala om hur det går när du fått svar på mail och sånt

Själv sitter jag och funderar på hur mottagningen ska se ut, i mitt huvud är det sååå vackert!
    Färgerna ska (troligtvis) gå i kallt rosa, turkost och pärlvitt. Pärlor ska finnas överallt - utströdda på bordet, runt servetter, på placeringskort, runt ljus osv. Helst skulle jag vilja ha tyll upphängt i taket med ljusslingor bakom, men det beror ju lite på vilken lokal man väljer.
    Men så har vi dom eviga problem: Var? När? Och tillslut - buffé eller sittande middag?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare