• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jo, vi gjorde två NOG. Trodde det var samma överallt?

• Pumpkin

Du har en poäng där iofs...

• Pumpkin

Går det att kolla nu alltså? Med nomineringstabell och allt?

• Pumpkin

Men resultatet är utlagt?

• Pumpkin

Åååh jag vågar inte!

• Pumpkin

Hahaha vilket skämt jag är när det gäller NOG!
    Vart hittade du gamla normeringstabellen?

• Pumpkin

Enligt våren 2006-tabellen skulle jag fått 1.4 med den poängen jag fick idag...

ELF gick inte alls så dåligt som jag trodde, men NOG och DTK gick precis som det brukar = uselt.

• Pumpkin

Har ingen aning om om man kan ändra sin anmälan faktiskt...

Nu ska vi bege oss iväg på grillparty. Hörs senare! Ha en supermysig kväll

• Pumpkin

Åååh vilken tråkig kväll jag har haft!

Det började med att jag och Lasse bråkade innan vi stack iväg, så vi blev 45 minuter sena, vilket han naturligtvis tycker är helt och hållet mitt fel. Nåväl, när vi så anlände vid 19.30-snåret så var det ju direkt dags för grillning - vilket grabbarna höll på med i typ en timme! Kan säga att älgkött INTE ska grillas så länge Sen åt vi, vilket var jättetrevligt, men så fort maten var slut drog grabbarna fram Guitar Hero och körde på på högsta volym, medans jag och den andra tjejen bara satt och gäspade och var allmänt uttråkade. Så fortsatte det till 22.45 typ då grabbarna helt plötsligt kom på att de skulle ut på krogen, så nu har jag varit och lämnat av ett par hemma hos sig och resten av grabbarna på stan. Så återigen sitter jag ensam på lördagskvällen... Den här månaden har varit en totalt kass helg-månad, Lasse har varit på hockeymatch, festat i Göteborg eller festat här hemma varje helg medans jag har varit hemma. Så trist! Och ändå förstår han inte att jag tyckte att han kunde stanna hemma med mig ikväll Suck... Dessa killar.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare