2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Själv har jag just insett att det blir svårt för mig att läsa Programmet för personal- och arbetslivsfrågor om vi bosätter oss i Södertälje - närmaste stället att läsa det är Uppsala
Själv har jag just insett att det blir svårt för mig att läsa Programmet för personal- och arbetslivsfrågor om vi bosätter oss i Södertälje - närmaste stället att läsa det är Uppsala
Naura och Jenny_Åland:
Grattis till viktnedgången! Det är en så skön känsla när man kommer i ett plagg som man haft som mål - känner igen det från i somras!
MrsNyberg:
Jo, det kan bli lite drygt att pendla faktiskt... I och för sig tar det bara en timme ungefär och kostar 73kr enkel väg...
Tjoho, det kanske inte är omöjligt ändå att pendla Södertälje - Uppsala! 1 timmes tåg enkel väg, och ett pendlarkort med 10 resor/månad för 450kr!
Okej, 672kr då för kortet jag nämnde ovan. Ändå helt OK.
Ja en timme känns inte som något ovanligt faktiskt, och det kan det väl vara värt för en utbildning. Framförallt när det är tåg - då kan man ju läsa på tåget!
Pendlade till Piteå förra året, det tog också en timme enkel väg. Men då var det buss, och eftersom jag lätt blir åksjuk på buss så kunde jag inte plugga medans jag åkte + Att bussarna gick jättedåligt, började man 9 så fick man åka 05.40
Lucy_:
Ja, det var upplyftande faktiskt!
Lär bli en hel massa mat, godis och fika hos oss också under påsken. Brukar bli så när vi träffas hela familjen hos mormor och morfar, vi tycker om god mat allihop
Lucy_:
Ja... Fast nu kom jag på att jag troligtvis inte kommer in i Uppsala, mina betyg räcker inte. Kanske det går om man kombinerar HP och arbetslivserfarenhet.
Ingen plan B eftersom det är det och endast det jag vill läsa.
Jo på något sätt ska det väl lösa sig... Om det så innebär att jag får plocka ihop programmet själv med fristående kurser.
Jo det gör det säkert. Jag får fortsätta nöta Högskoleprovet, och nästa höst får jag dessutom söka på arbetslivserfarenhet också.