• Vidalila

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

tack för tipsen!! nu hittade jag den jag vill ha! - "bröllops inbjudan"

• Vidalila

fick precis en jättechock!!

läste på en frisörhemsida att "det är dags att boka mig till nästa sommar"

vadå nästa sommar! 08 eller? för "denna sommaren" är väl den sommaren som kommer nu?!!
    tror ni det gäller för alla frisörer?

Har ni bokat nånting!!??

• Vidalila

jag är dock fortfarande kvar här... :) undrar fortfarande om någon bokat frisör. / frisyr överhuvudtaget.

• Vidalila

Oj, jag kanske borde titta in här oftare! anmäler att jag också lever!!! :)

jag om sambon var ute i helgen och rekade på vårt tilltänkta slott... HIii sååå mysigt! *just HÄR kommer vi att stå*... hihihi

• Vidalila

hej alla!!!

jo, jag finns kvar här ;) sambon sa precis att nån från FedEx varit här idag och skulle lämna ett par skor, men jag var inte hemma. De skulle lämna dom i morgon!!

ÅHHHHHH det är den första grejen vi köpt till bröllopet!

• Vidalila

brud nästa år!!

självklart att du ska vara med i vår tråd!!du är mkt välkommen.

Ang skorna- köp dom! jag har redan köpt mina, föll pladask och beställde dom från nätet ;)

• Vidalila

hej, någon här!!

Måste bara berätta: idag har jag beställt min klänning! jättekul!

hihihi! :D

• Vidalila

InaHJÄRTERDAM som jag kallar dig ;)

det blev den här: www.lilly.dk/caia/getfile.php&eid=1&id=3544

har sett den på bilder och var helt såld, sen provade jag den idag och då tyckte jag, mamma och mina två tärnor att det var liksom inte lönt att ens prova nån annan!

Hur är det själv då?

• Vidalila

Hej alla! nu är jag tillbaka! har varit bortrest och grejjat så jag har missat en hel del här! *saknat er lite*

Vårbrud - beklagar verkligen. vilken himla jobbig dag...vill du berätta varför du mått dåligt? något som hänt? antar att du berättat här innan eftersom du skrev det, annars hade jag inte frågat.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare