2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Budgetbrud2008
Precis så gjorde vi också när vi flyttade till vårt hus. Gick hur bra som helst.
Budgetbrud2008
Precis så gjorde vi också när vi flyttade till vårt hus. Gick hur bra som helst.
Lucy_
Jag är också sugen på lugg, men har aldrig haft det så jag vet inte om man skulle passa i det????
Vill göra något kul med mitt hår nu i vår för att pigga upp mig lite, men blir också tveksam för som det ser ut nu kommer vi att gifta oss i september. Man kanske ska spara på håret istället???
Ensöderböna
Välkommen hit!
Budgetbrud2008
Grattis till huset!
Vi har bott i vårt hus i 3 1/2 år och det var det bästa köp vi någonsin har gjort.
Jenny_Åland
Några frågor på det kanske???? :)
Är 4-9 lärare, jobbar som förskollärare just nu och har en 2 åring hemma.
Mycket prat om choklad och glass, mums....
Nu börjar man ju bli sugen.
Har varit så mycket sjuk på sistone och så missfallet så jag har inte varit sugen på något. Men nu så kanske????
Norrsken
Jag är likadan som du när det gäller Gilmore girls, men jag läser om avsnitten via nätet istället för att ladda ner. Håller även koll via nätet på andra serier.
gica
Krya på dig....
Ska hämta mina böcker från Bokias rea imorgon och det ska bli spännande.
Godmorgon!
Lucy_
Även jag följer Sjunde himlen, men även där tjuvkikar jag via nätet för att se vad som ska hända framöver. Kan inte hålla mig.
Undrar när de ska sända nya avsnitt igen här i Sverige???
Ni som följer Grey´s Anothomy (eller hur det nu stavas)vet ni att nya avsnitt börjar igen den 14 mars???
Jag längtar....
Norrsken
Nej, det kom faktiskt en och annan tår hos mig också. Jag var helt klistrad vid tv:n och sambon bara pratade om att han ville gå och lägga sig.
Lucy_
Följde Cityakuten när de började för då hade jag tv3, men de sista åren har jag inte haft kanalen så då har jag inte kunnat följa doktoterna.Synd på en sån bra serie.
Idag åkte jag iväg för att besiktiga den ena bilen vi har och den gick igenom!!!!! Otroligt eftersom bilen har krånglat den sista veckan.
Detta var första gången jag har varit utanför dörren sen missfallet kom. Har blivit lite folkskygg tyvärr. Träffade på några bekanta och det var lite jobbigt att stå och prata om det som hänt. Men det var ett stort steg för mig att bara åka iväg idag. Två bekanta berättade att de också hade drabbats av missfall och det kändes bra att veta att det är fler än jag som har gått igenom detta och sedan fått fler friska barn.
Angående askar till inbjudan. Jag har funderat på att göra sådana askar till bordsdekorationen och lägga något i som gästerna kan ta med sig hem.
Vi har fått priser på fotografer här omkring och de ligger på runt 3000kr. Mycket mer vill jag inte ge.