• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy_:
    Ja, det var lite oväntat

• Pumpkin

Lucy_:
    För mig var det det bästa för 7 år sen, men såhär efteråt så säger jag bara - NEVER AGAIN!

blivandefruandersson08:
    Jag önskar att jag kunde svara på det... Jag kämpade länge men stod bara och stampade på 65kg och det spelade ingen roll vad jag gjorde, det var först när jag slutade med p-pillerna som det släppte och då gjorde jag ingenting faktiskt. Gick ner till 60kg på 4-5 veckor. Nu när jag gått ner till 59kg har jag fortfarande ingen aning om vad jag gjort, tycker jag ätit väldigt onyttigt på sistone.

Men jag kan varmt rekommendera Viktklubb.se om du inte testat det - då får man verkligen koll på vad man stoppar i sig varje dag!

• Pumpkin

Lucy_:
    Haha, det är bra - tjata på i 500 inlägg till

• Pumpkin

Jag vill osså se på TV. Bara krascha i soffan och somna så småningom

• Pumpkin

blivandefruandersson08:
    Varsågod Gör det, jag är inte medlem längre, men har verkligen tänket kvar i mig och det hjälper mig väldigt mkt

• Pumpkin

blivandefruandersson:
    Ja det kan också vara ett alternativ Jag tror dock mer på Viktklubb eftersom jag tycker att det är lättare att leva efter. Och jag tycker det är lättare att räkna kalorier än points.

• Pumpkin

Själv har man klämt i sig en halv pizza

Och Lasse är fast på Arlanda, tydligen är det nån "dold" strejk som gör att flygtrafikledningen är underbemannad vilket leder till massor av inställda och försenade avgångar. Som det ser ut just nu så måste Lasse åka buss hela vägen från Arlanda till Skellefteå

• Pumpkin

Suck, det blev buss för honom i alla fall - alla flygen är fullbokade, de som fortfarande går dvs Det som är bra är att den bussen är bara för det flyget, så den går direkt - inte massa stopp i andra orter på vägen alltså. Förutom nån bensträckare för chauffören då. Chauffören hade sagt att han räknade med 8-9 timmar...

• Pumpkin

Ja, tungt med buss hela den vägen... Som tur är så är det ju BRA väg hela vägen, så det blir ju inte så obekvämt i alla fall. Lasse lät hyfsat nöjd med tanke på omständigheterna, han somnar säker snart

• Pumpkin

Lucy_:
    Jo, helt klart. Han brukar vara väldigt duktig på att somna ifrån mitt babblande när vi åker buss tillsammans iaf

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare