• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ja, det ska bli härligt!

En hälsning från min lilla kusin: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz v nnnnnnnnk kth66lkyvyhycmhn vvgmg gggggggggggggggggg nnnnnnnmmmmmmmmmmmgvvyuybcd4s

• Pumpkin

Suck så bebissugen jag är!

• Pumpkin

Hello girls!

Nu återgår livet till det normala snart, om 1 timme ska vi åka till tåget som ska ta oss en bit på vägen hem. Räknar med att vara hemma vid 21-22 ikväll, så det blir en seg resa som vanligt. Men skönt att komma hem, och börja planera flytt!

stjärngudinnan:
    Visst var det du och jag som pratade om att sluta med p-piller och du var rädd för PMS och så? Fick nämligen tips av mamma igår om nånting som hon trodde hette Femal eller nånting sånt, som ska lindra PMS-besvär. Tydligen ska min moster börja äta dem för att bli uthärdlig för familj och vänner

vårbrud:
    Skönt att ni fick sova ut en morgon i alla fall! Har inte blivit så mkt sömn här heller i påsk, eftersom jag velat vara med lilla Emilia varje vaken stund. Blir rena semestern när man kommer hem igen känns det som

• Pumpkin

Naura:
    Skönt att du haft en bra påsk! Det har vi också haft, med alldeles för mycket mat och godis Tror jag har gått upp 10kg! Eller det känns så i alla fall Och busat med lilla Emilia har jag gjort från tidig morgon till tidig kväll varje dag - hon är världens goaste! Vill ha en egen

Det är så bra nu när vi flyttar till Södertälje, för det är samma pendeltåg som går från min morbror (och därmed från Emilia) till Södertälje, så det blir väldans smidigt att åka och hälsa på!

• Pumpkin

vårbrud:
    Hoppas verkligen att det blir en bra dag för dig!

Själv sitter jag och lusläser annonserna på Platsbanken - dags att börja söka nu

• Pumpkin

Naura:
    Tack! Nu är det bara miljoner saker som ska hinna lösa sig innan det är dags Skönt att vi inte behöver bry oss om själva packandet och flyttandet av lägenheten i alla fall (förutom kläder och så...)

• Pumpkin

blivandefruandersson08:
    Södertäljebor ska vi bli - tillsammans med Ina, Adam och bebisen

Ina:
    Ha det super i Götet! Och du - när du kommer hem så vill jag ha bilder på det där förbaskade huset

• Pumpkin

Jenny_Åland och blivandefruandersson:
    Då får vi dra ihop en träff nån gång i sommar då kanske!

Ah, jag går runt med världens leende på läpparna idag

• Pumpkin

Hallå? Hur dött är det inte här idag då? Vad gör alla?

Själv gick jag hem tidigt för att jag känner mig febrig och yr, så nu har jag legat i soffan och skickat in anmälan till VHS för lite kurser och ett program.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare