• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Brud 2008:
    Låter som en skön dag

• Pumpkin

blivandefruandersson08:
    Det blir trevligt det

Nu börjar planerna så sakteliga ta form, Lasse pratade nyss med en av cheferna på Scania. Preliminärt så börjar han jobba där den 18 juni - dvs om 2 månader och 1 vecka!

• Pumpkin

Brud 2008:
    Är det inte 4 dagar? Hur som helst lär vi inte komma upp i det i och för sig. Vi får ligga i extra mycket i nästa tråd

• Pumpkin

Jag kan lätt ta mig an en debatt!

vårbrud:
    Tja, var har du tänkt dig? Weddingannouncer? Gamman? Eget?

• Pumpkin

vårbrud:
    Hoppa in i chatten du också
    Weddingannouncer är superlätt - börja med att registrera ett konto

• Pumpkin

vårbrud:
    Om du går in på weddingannouncer.com så kan du klicka där det står "Sign up now" mitt på sidan

stjärngudinnan:
    Vilken pissig dag!
    Vad jag förstått så går de att köpa på Apoteket, men jag kan ju ha fattat fel.
    Vad gäller mensen så tog det typ 6 veckor innan den kom första gången efter att jag slutat med pillrena, sen hade jag mens i 6 veckors intervaller tills i december typ, nu har det stabiliserats igen

• Pumpkin

Morning! Jag ligger fortfarande hemma jag - har den mest sprängande huvudvärk jag nånsin haft tror jag

• Pumpkin

Brud 2008:
    Nja, om jag hävdade att det var migrän så skulle nog många migrändrabbade säga att jag överdriver Men ändå...

• Pumpkin

Ja precis! Ska det bli skönt att komma hem då?

• Pumpkin

Hehe, vet vad du menar

Bostadssökandet oroar jag mig inte för, Lasse ska ta kontakt med Scania Bostäder så det löser sig. Vad gäller jobb så satt jag igår ich lusläste platsannonser på AMS igår, så nu har jag väl minst 50 ansökningar att skriva den här veckan

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare