• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fast jag söker ju typ det mesta inom typ hela Storstockholm, så det finns ju en del

• Pumpkin

Nu blir det some serious CV-writing!

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Satt precis och funderade på när du skulle komma tillbaka! Hoppas ni haft en bra påsk?
    Kul att ni kommer på lösningar för att kunna flytta, hur ser nya planen ut då?
    Själv är man ju ungefär hur exalterad som helst

Men det är med att skriva ett RIKTIGT CV är fasiken svårare än vad jag tänkt mig, och mitt huvud håller på att ta livet av mig. Har blivit riktigt ljudkänslig också, pratade nyss med Lasse i telefonen och det lät som att han skrek i örat på mig fast han pratar ganska tyst...

• Pumpkin

vårbrud:
    Aha, inte så konstigt att du inte fick ihop det då

Mycket riktigt så dricker jag inte kaffe, till många fikabjudares förtvivlan Har försökt med värktabletter, men ingenting fungerar. Har verkligen aldrig haft såhär nån gång förut, men jag tror det bästa är att försöka vänta ut det bara. Ta det lugnt och dricka litervis med vatten. Och bli ompysslad

• Pumpkin

Jättefin hemsida Lucy! Längtar tills vi kommit så långt med vår hemsida så vi kan börja göra bröllopsdelen

• Pumpkin

Brud 2008:
    Jo det kan vara lite trixigt
    Men vi har ju gjort som Lucy - vi har köpt en egen domän, så vi håller på att bygga upp en sida från grunden (eller ja, Lasse bygger ) som ska handla om oss generellt, inte bara om bröllopet

• Pumpkin

madlin:
    Jag har stenkoll som vanligt när det gäller att öppna ny tråd Tänkte skippa listan alternativt göra en mkt kortare lista, så det är klart - alla kan ju slänga upp sina datum här så sammanställer jag en minilista!

• Pumpkin

Och har man en hemsida får man slänga upp adressen till den!

• Pumpkin

Lucy_:
    Dig har jag ju redan koll på

Tjejer/par vars datum jag inte har koll på:
    Brud 2008
    sajber.pillan

Sen kan alla (utom Lucy_ då ) lägga upp länken till sin hemsida så att jag får med alla.

• Pumpkin

Blev det midsommarafton nästa år för Ina?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare