2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Och Jenny_Åland - vilket datum?
Och Jenny_Åland - vilket datum?
Lucy_:
Snicksnack! Du är fast här med oss
Tur det
Natti natt!
Ja de säger det
Jag tänkte faktiskt låta bli att ta med bostadsort osv, eftersom det säkerligen står på allas hemsidor
Jag har förresten hittat en underbar festlokal utanför Södertälje, jag är bara rädd att den ska bli för liten
vårbrud:
Skönt att få veta nånting i alla fall kanske? Även om det inte förklarar varför...
Brud 2008:
Några av dem ryker, t ex Mysan och Snart_FruL som inte ska gifta sig under 2008, och Malinanan som inte varit inne sen första gången hon var in tror jag. Men Helmborn t ex vet jag ju fortfarande planerar för bröllop 2008 så hon får stå kvar
vårbrud:
Skönt att veta att man inte är ensam om det kanske?
blivandefruandersson08:
Naturligtvis! Är det fortfarande 5/5 som gäller för er? Har ni nån hemsida eller så?
Brud 2008:
Precis! Alltså jag vill ju att alla ska känna sig välkomna och inte som att vi bara stryker folk hux flux, men såna man vet inte ska gifta sig då och såna som varit in här typ en gång kanske är lite "onödigt" eller vad man ska säga. De är ju naturligtvis välkomna tillbaka! Anja74 och angelica79 låter jag dock stå kvar, de har varit med så pass mycket och jag hoppas de kommer tillbaka snart