Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

haha... jaaaaaaaa och hon från mary kay skrev ju upp mitt nummer ohc kommer ringa mig.

Hjääälp. jag som inte klarar sånt. Blev så överrumplad. Hon var sådär superkamratlig så man blir helt ställd. Snacka om försäljarteknik ;)

Fast jag ÄR faktiskt lite intresserad av de produkterna. har läst lite om dem här inne på BT.

Någon som har nåt att berätta om dem, som har erfarenhet av dem??? Funderar på att ha en sån där gathering här hemma med mina väninnor och ha en konsult från mary kay här.

Gillar sånt ;)

• Anja 19 juli 2008

Åh vad kul :) Hon som sålde hade sååå fin makeup och så fin hy, så då blir man ju lite impad, hahahaha... ;)

• Anja 19 juli 2008

näää, fast hon den andra säljaren, var faktiskt rätt översminkad ;) handlar väl om var och ens smak oxå antar jag ;) hehe

Men visst, du har ju helt rätt, inte så bra reklam att vara helt spacklad lixom. :D

• Anja 19 juli 2008

Hihi

Ah, dags för berätta-för-chefen :)

Vilken vecka är du i? Spännande med ett nytt litet liv. Det är lika fantastiskt varje gång. Just den biten blir lite beroendeframkallande. Nyfikenheten på vem den lill* krabaten där inne är och att träffa en ny människa och få följa deras utveckling. Shit jag får inte tänka så...

Måste ta mitt p-piller ;) Nuuuu... (hade sex precis nyss, blir helt stirrig då, det blir barn så lätt här hemma *asg*)

Undrar om jag kommer vilja ha en fyra sen. Vill ju egentligen ha fyra barn men känner mig rätt så nöjd just nu, lite mättad på att vara gravid och amma, eftersom jag ej gjort nåt annat de senaste åren, men vem vet... Om några år, när man jobbat ett tag så skulle det INTE förvåna mig om det där oerhörda suget infinner sig igen. På ett sätt så finns det ju där hela tiden. Suget efter fler barn.

Skumt...

:)

natti natti alla

• Anja 19 juli 2008

Snart_FruL

Jag var oxå inne på guldfynd å tittade på de där ljusen (vi har ju ljusrosa, vitt och silver/glitter som färgtema så jag tyckte det kunde passa).

KUnde inte bestämma mig dock... Men visst var dom söta :)

• Anja 19 juli 2008

Lucy

härligt att svärisar o föräldrar var positiva till ert augusitbröllop :) Inte långt kvar för er alltså. Wow...

• Anja 19 juli 2008

Alex och Johan

Välkommen till tråden :) Klart ni får hänga på här...

• Anja 19 juli 2008

Vårbrud2008

Så spännande m klänningen... Har du visat nån bild på vilken klänning det blir? Jag rör ihop saker, så jag är inte säker på att jag vet vilken det var.

Kan du inte visa, snääälllaaaa... ;)

• Anja 19 juli 2008

Igår fixade jag lokalerna. Kan bara inte bestämma mig om jag vill ha båda festsalarna eller bara en. Blir ca 3.500 kr skillnad i pris.

Så dans eller inte dans, det är frågan. Den andra salen brukar man använda till dans. finns ingen plats för dans om man bara har en sal.

sååååå knepigt...

• Anja 19 juli 2008

Glömde ju...

Bilder på lokalerna:

www.anjasbrollops.blogg.se

Det är salen m vackra taket som dukningen ska vara. De dukar supervackert med runda bord (som vi vill ha) och linnedukar och linneservetter och vackert porslin och så smyckar vi själva med blommor osv.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare