• Pumpkin

Kul att ni gillar sidan tjejer, den är ju ännu under uppbyggnad Är inte riktigt nöjd med layouten som finns, men det ska tydligen förändras så småningom.

Anja: Nej, 30 har jag långt kvar till, är ju faktiskt bara 22 Men sambon har inte så långt kvar, bara 2½ år :-P

snitte: Välkommen tillbaka då, här har ju mycket hänt på kort tid

• Pumpkin

Lucy_: Ja, det blir nog egendesignad för oss också tillslut. Bara det att jag glömt bort allt om hur man knackar kod, så det är väl sambon som får ta huvudansvaret för själva kodandet då... Fast han verkade rätt intresserad av det faktiskt

• Pumpkin

Jag har kunnat, men frågan är hur bra det skulle gå om jag gav mig på det nu

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo du, här händer det grejer om man inte hänger med ordentligt
    Säkert kommer kodningen tillbaka till mig, men det är ändå tur att jag har en civilingenjör inom datateknik till fästman

Sitter och funderar på hur vi ska göra med helgen. Planen från början var att vi skulle åka till Umeå, bo på hotell och festa med en kompis till Lasse. Igår kom jag fram till att jag tyckte det var bortkastade pengar att åka dit och betala för ett hotellrum som vi knappt kommer kunna njuta av eftersom vi skulle ut + att vi ska tillbaka och gå ut med kompisen och hans tvillingbror om en månad. Så då bestämde vi oss för att bara åka dit, bo på hotell och typ käka middag med kompisen. Men nu idag börjar jag bli osäker på om jag tycker att det är bra spenderade pengar... Vi har 17500kr i räkningar den här månaden och sen typ 2500kr på det till mat. Sen ska jag åka till mamma om två veckor och då kommer det gå 1500kr MINST, med flyg, lite bussresor och minst en BH som jag SKA köpa. Kanske skulle det vara bättre att börja spara till bröllopet istället för att åka till Umeå? Usch vad jag babblar, men jag försöker reda ut tankarna och ni är så bra på att komma med input

• Pumpkin

snitte: Jovisst ska man roa sig, absolut. Men det känns nästan som att då kan vi lika gärna bo på hotell här i stan och spara bensinpengarna. Äh, jag är så less på att aldrig ha pengar över bara, har varit så fattiga bra länge nu

• Pumpkin

Om jag bara visste hur mkt Lasse får ut den här månaden, då skulle det bli enklare

• Pumpkin

Jag fick brev från CSN förra veckan att det är dags att börja betala tillbaka - snacka om världens onödigaste lån! Har inte fullföljt nån utbildning och har ju därmed inte fått ut nånting i princip för dom 124000kr jag är uppe i Men men, från och med februari måste jag bli vuxen och börja betala tillbaka

• Pumpkin

Haha, det blev världens längsta lista

• Pumpkin

Det sura med vår ekonomi är att bara den här månaden går 6000kr (!) till bilen! Skulle vi flytta till Göteborg, då säljer vi bilen och får genast minst 3-4000kr mer i månaden

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare