Inlägg från: InaHjärtarAdam |Visa alla inlägg
  • InaHjärtarAdam

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

~Norrsken~ :
    vi planerar att åka till marocko till påsken -08.

vi vill också åka till kanada, indien, gambia, färöarna och massor av europeiska storstäder, typ rom, prag, paris, barcelona, osv osv osv:D

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~:
    skulle vara skönt att sova gott.. men jag har lägenheten full med wii-spelande män!

• InaHjärtarAdam

Vidalila:
    ååh, vad blev det för någon klänning?

vårbrud2008:
    jag älskar norrland! sååå vackert och stämningsfullt. fast helst på sommaren när det är varmt och skönt. gillar inte så mycket minusgrader. men man får ju iofs norrskenet på vintern, vilket är fantastiskt!
    mitt favvoställe i norrland är kring storforsen. och min favvostad är piteå:)

lucy:
    vart var det nu ni skulle åka på er bröllopsresa nu igen?

phuuuu.. idag har varit en rolig men jobbig dag. har hållt igång i 14 timmar i sträck nu. först var vi på ikea, vilket tog ca 4 timmar. sååå mycket folk så man typ drunknade. vi köpte en ny bäddmadrass, en tv-bänk, nya lila gardiner, blockljus och lite tråkgrejer som grenuttag och sånt.
    nu har jag monterat upp tv-bänken, vi har möblerat om i lägenheten och städat massor. fortfarande är det jättestökigt..
    men imon får ni lite före och efterbilder om ni vill:D ska bara hinna städa först.
    men allra först imon ska jag träffa min barndomskompis. ska bli kul! jag ska visa henne runt i södertälje har jag tänkt. hon har aldrig varit på stan här nere. och så ska jag kanske köpa dom där guldfärgade skorna!

• InaHjärtarAdam

Vidalila:
    åååh vad avis jag blir!! den är underbar...

~Norrsken~:
    hahah:D nämen jag gillar verkligen piteå alltså. söt liten stad det där. roligare än dom andra norrländska städer jag har varit i eller bott i.

nu ska jag ut på stan! har ont i hela kroppen efter allt skruvande igår och efter att ha sovit i ny säng inatt...

• InaHjärtarAdam

hallåå! ingen inne?
    jag har lagt upp lite bilder på min blogg från vår lägenhet. finns på www.alvaereva.blogspot.com om ni e nyfikna :)

jag vågade aldrig köpa skorna idag.. är rädd att jag kommer hitta flera hundratals finare skor innan bröllopet... hehe.

min vän som jag var på stan med avslöjade idag att hennes present till oss, förutom att hon ger oss vår bröllopstårta, är en resa till lanzarote! hon jobbar som flygvärdinna så hon fixar det till oss:)
    vi fick välja om vi ville ha den redan innan bröllopet eller efter.

• InaHjärtarAdam

Lucy_:
    tack:) vår lägenhet är 34 kvm.
    jo vi har planerat in marocko också! men ännu en resa är bara roligt, vi älskar ju att resa! förra året var vi utomlands fyra gånger. det är ju så kul!!

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :
    ja det gäller att hålla ögonen öppna på billiga resor, typ på ryanair eller så.
    eller bara att ta en sistaminuten ibland. myspys!
    när jag tänker efter så är nog lanzaroteresan bra att planera in på höstlovet. då hinner vi bli bruna och fina till bröllopet och slipper sola solarium!

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    ja det låter inte speciellt billigt med så många resor, men det var inte så fasligt dyrt faktiskt.
    första resan till eypten betalade inte vi..
    andra resan till portugal betalade vi, kostade 2000 per person eftersom det var sistaminuten.
    sen åkte vi över till danmark med bilen och det kostade typ ingenting det heller.
    sen var jag i london och den resan kostade mig inte många kronor eftersom grundpriser var 1kr, mamma betalade hotellet.
    och adams kinaresa kostade noll, han fick ju betalt för att åka på den eftersom det var med jobbet.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    vi kommer antagligen vara så stressade att vi behöver en resa just då:D

• InaHjärtarAdam

haha, jag är också jättemätt. har ätit hemlagad pizza. mumsigt!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare