• Mirranda

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Vidalila, du har rätt! Det är det ju faktiskt.. men jag är väldigt dålig på sådant så jag får väl be om hjälp.

• Mirranda

Vidalila, kloka ord som vanligt! Kan behöva höras igen. Så är det ju med mycket att man gör vad som förväntas, eller vad man tror att andra tycker.

• Mirranda

Vidalila,

med risk för att vara riktigt puckad nu, så fattade jag kanske inte riktigt..

vad var det jag tänkte? otydligt menar jag ?:) ha ha ha

neeeej inte data breakdown.

• Mirranda

nej menar du det? Fy vad trist att behöva höra. Var ska man dra gränsen om ett barn får komma då? NÅgon annan kanske har svårt med barnvakt eller vad vet jag, tillslut sitter man där med ett branbord. Jag tycker inte att det är rätt mot barnen heller att vara på en vuxenfest, tror ju inte att de har någon utdelning av det. Morfar är full liksom! :)

• Mirranda

jaha, nä det var inte jag! he he, fast jag skrev i den fråge enkäten att jag tycker det är bäst med barnfritt bröllop, så jag tänkte att det kanske var där du fått det ifrån :) Gäller att hänga med! ;)

• Mirranda

Kunde inte sagt det bättre... :)

• Mirranda

Ha ha ha *asg*

Ja jag menade hemsidan, men sen när du var så snäll socionom så ville jag inte riktigt säga att det var ngt missförstånd!

Ha ha jag kanske spelade med?

• Mirranda

Ha ha ha ha ha!!!

Ja det gjorde jag, men jag fattade inte om det var jag som var knäpp eller om du ville va snäll så jag gled väl nära sanningen kan man säga...
    ha ha ha, därför det står, "så är det ju med mycket" för att byta ämne! :)

• Mirranda

sen fattade jag inte om vi snackade hemsida eller barn... ha ha ha

• Mirranda

Ja, det blir alltid höga asgarv när man träffar på dej här! :)

• Mirranda

precis! bevisar endast att vi alla snackar skit och ingen vet vad nån annan pratar om och inte vi själva heller. Men man kan slå ihjäl en hel kväll här på BT och igentligen inte pratat med någon. Inte ens sig själv! :)

• Mirranda

Ha ha ha, jag skrattar fortfarande åt det jag själv skrev..

Vidalila, kloka ord som vanligt! Kan behöva höras igen. Så är det ju med mycket att man gör vad som förväntas, eller vad man tror att andra tycker.

Hur sammetslen får man bli!!

• Mirranda

ha ha , ja det var jag som sa skriet! Jag skrattade också högt den kvällen så killen verkligen undrade vad det var för roliga typer på Bröllopstorget.

Ang. sammetslen så är man ju mellanbarn och konflikträdd antagligen, vet precis hur man smörjer.

• Mirranda

Du! Poetiskt nästan... kanskew skulle sadla om?

• Mirranda

Antagligen har jag förstört någons dröm om den vackraste caketoppern som finns.

• Mirranda

ja,, så är det ju när man pratar om inget men får ur sig en massa (eller hur var det du sa? :) ) då flikar man in konflikträdd bara..

• Mirranda

För att undvika missförstånd så menade jag att när du skrev

""säger egentligen ingenting eftersom du pratar om allt."

så var det väldigt poetiskt. :)

• Mirranda

ha ha ha, jag skrattar hela tiden!
    Verkligen trist om går och är "mellanbrun" hela livet. Klart som f*n man är konflikträdd då!!

• Mirranda

Ja, men det var bra! så kommer jag med i säng! Du är väldigt skojig..

ha ha ha o kul med ditt meddelande i trostråden.

• Mirranda

Ååh dumma dator. Min musladdare ville inte ladda mer igårkväll så därför stack jag utan att säga godnatt. Får säga godmorgon istället!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare