Inlägg från: syster_Kristin |Visa alla inlägg
  • syster_Kristin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Snitt: vad perfekt att känna någon som syr!

Har ni tjejer fler sådana praktiska vänner? Min syster ska sminka, "svågern" är självskriven toastmaster men man skulle klart önska att man hade lite fler musiker/frisörer/kockar och florister i släkten just för tillfället ;) Fast många i familjen/släkten är amatörduktiga och får nog hjälpa till ändå...

• syster_Kristin

sajber.pillan: Australien skulle jag också vilja åka till någon gång, har en kompis som bor där och det vore så kul att hälsa på henne! Låter bra att öppna ett särskilt konto för pengarna. Ända se´n vi flyttade ihop har vi samlat alla guldtior i en burk. Första omgången gick till förlovningsringarna och nu har det blivit några tusen igen som ska in på bröllopskontot. Man tänker inte ens på att tior är pengar längre, de går rätt i burken!

• syster_Kristin

Snart_fruL: har din M2b klarat sig från skörbjugg? Förlåt, men jag skrattade högt, jag såg framför mig hur en liten kille satt och åt ändbitar med grön marsipan på för glatta livet!
    Du har ju lyckats samla ett riktigt bra gäng;) Jag har känslan av att folk ofta blir glada för att få hjälpa till (Kanske inte just stå i ett kök hela dagen innan och koka mat) men det blir lite av en ära att bli utsedd. Så har iaf. jag känt när jag fixat blommor eller sjungit på bröllop.

Just ja, jag har ju musiken fixad också, har en barndomsvän som sjunger som sjunger otroligt bra, och vi har alltid sagt att vi ska sjunga på varandras bröllop.

• syster_Kristin

Snart_FruL: Skönt att höra, man blev ju rent orolig ;) Låter som varje barns dröm, att ha en konditor till pappa!

• syster_Kristin

Snart_FruL: Ja se där, klart fall av vitaminbrist ;) Kanske hade han en vältränad ämnesomsättning?

• syster_Kristin

Nu tackar jag för i kväll, ska flexa in 6.45 i morgon bitti...

Vi hörs! God natt.

• syster_Kristin

Måste ju hälsa på Madlin också: Hej,hej! Hoppas inte festen blir allt för sen. Fast vid datorn kan man lätt surfa bort några timmar...I morse när jag stapplade upp och sambon låg kvar i sängen lovade jag mig själv att jag skulle lägga mig senast 20.00 i kväll, sedan hamnsade jag här ha,ha.

• syster_Kristin

Lucy_: Tack för länken, ska genst kila in och kika på Milly B.

Tack också till alla för välkomsthälsningarna, ni verkar vara ett härligt gäng. Kul att man hittat hit!

Snitte: Tänker på dig din stackare som jobbat mastodonthelgen. Om det känns trögt kan du ju tänka på alla pengar som trillar in på bröllopskontot!

• syster_Kristin

gica: Vi har ännu inte bestämt oss för datum. Mest troligt är Augusti (alternativet är Maj)och det datum det lutar åt är 080808, fast det är en fredag...

• syster_Kristin

Är det någon här som vet en bra frisyrsida?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare