• Nennza

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Anja74:

Hoppas du hittar kortet. Det är aldrig roligt när man fått till något som man är riktigt nöjd med och sen lägger´man det kanske på något "smart" ställe, där det ska vara i tryggt förvar, sedan kan man inte hitta det.
    *tycker synd om*

• Nennza

God morgon girls
    Verkligen goda nyheter!!!

YEEEEES!! Jag har prel.bokat festlokalen i Fjällbacka. Nu är det bara kyrkan kvar då. Varför är det så långt kvar tills 2008 och augusti dessutom

• Nennza

Snart så:
    Vi har prel. bokat Stora hotellet samt sviten för oss på natten, men vi ska även kolla i Badis, om det går att låna den lokalen och se hur man kan duka där.

• Nennza

Snart så:

Det är just det, utsikten är ju helt fantastisk, men är helgerna för 2008 redan uppbokade också?? Jag kan tänka mig att det blir svårt, vår dag är ju en fredag dessutom!!

• Nennza

Snart så:

Har ni kollat bryggan också??

• Nennza

sajber.pillan:

Grattis till tiaran, måste vara roligt att få den specialtillverkad!! Man får exakt det man vill ha. Vad roligt för dig. Jag funderar på tiara också, men det finns väääääldigt många att välja på. Ska börja kolla runt lite så småningom

• Nennza

sajber.pillan

Såna tips är ju GULD värda

• Nennza

Vilken tid är egentligen bäst? Jag kan boka kyrkan men de vill veta vilken tid 13, 15 eller 17. Hur har ni tänkt? Tidigt bröllop eller lite senare?

• Nennza

om man har tidigt blir det väl en väldans lång dag, men om man har sent blir det inte lite väl länge innan mat och så där då. Då måste gästerna nästan äta innan de kommer till bröllopet också ????

• Nennza

Vidalila och Ina

Vilka fina klänningar ni hittat. Ni kommer se fantastiska ut båda två.

Kan tillägga att jag i början också läste Ina Hjärter Dam

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare