• Maggies

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

InaHjärtarAdam: Så roligt!

• Maggies

Cia-bruden: Min släkt är liten, men hans är stor. Vet inte hur det här ska sluta.

• Maggies

Helmborn2B: Hoppas det fixar sig med bilen.

• Maggies

Nejdå, inte är du nån tråd-dödare.

• Maggies

Vi funderar på ljusblå/silver som färgtema. Blir det dumt att då ha smycken som har guld i sig?

• Maggies

Vaken sen en timme! Vad mycket ni skriver. Jag hinner inte med alls.

• Maggies

~Norrsken~: Tack så mycket.

• Maggies

drömbrud: Hoppas det ordnar sig. Så strikt tycker man ju inte att det borde vara ändå. Men jag vet inte. Både jag och m2b är medlemmar i SvK (han är även med i en frikyrka ) så det lär nog funka bra för oss. Frågan är om vi ska ha en präst som "följer med" kyrkan, eller om det blir någon som man känner. Vet att m2b känner en del. Hur funkar det - att ta in en präst/pastor från annat samfund/församling till en kyrka som inte är "deras"? Nån som vet?

• Maggies

Hm, ja, det blir att kolla upp det där. Vi gifter oss nog i min hemförsamling så prästen kan bli samma som konfirmerade mig. Det skulle ju vara lite kul.

• Maggies

Jag har fått en idé! Istället för att ha ljusblå/silver så kan man har ljusblå/pärlemor (eftersom jag ska ha pärlhalsband ). Då kan man lika gärna ha lite guld i smyckena (typ lås till halsbandet och örhängen ). Vad tror ni?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare