2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Okej, nu när sommar- vs vinterbröllop är löst så är det dags för nästa lösa tråd, nämligen buffé eller sittande middag! Vad tycker ni, varför tycker ni så och vad finns det för fördelar och nackdelar?
Okej, nu när sommar- vs vinterbröllop är löst så är det dags för nästa lösa tråd, nämligen buffé eller sittande middag! Vad tycker ni, varför tycker ni så och vad finns det för fördelar och nackdelar?
Känns det "mindre lyxigt" med buffé?
Frågan är hur bra det blir om 80 personer rusar runt samtidigt och plockar mat? Tänker på vårt eget bröllop alltså, blir väl minst 80 personer...
Åh, ena halvan av mig säger: Kör på buffé - det är billigare, ger gästerna större valmöjlighet och det blir mer liv och rörelse.
Andra halvan av mig säger: Var traditionell och välj sittande middag - det är bättre vid många gäster och anses finare.
Suck
madlin: Precis! Och ändå är det så svårt
Hum hum hum *tänker så det knakar*
800 inlägg på 8 dagar, inte illa
Tänkte bara titta in och säga godnatt - börjar 05.55 imorgon så jag kastar in handduken nu Hörs imorgon, inte för att nån av er kommer att vara uppe och hålla mig sällskap då, men lite senare kanske
Kram på er tjejer!
Godmorgon brudar! Här har det varit diskussion igårkväll ser jag, kul! Om jag ska våga mig på att delge er min åsikt så håller jag med Vidalila, jag tycker inte att man har nån rätt att säga åt andra att dom lever sitt liv fel. Såvida dom inte är knarkare eller alkoholister möjligtvis, då vill man ju såklart hjälpa dom
Annars är det en heeelt vanlig morgon i Skellefteå. -22 grader ute och kolsvart förstås. Sitter och korrekturläser en ansökan som kära fästmannen (! ) ska skicka in till ytterligare en doktorandstjänst imorgon.
Inom 2 minuter ska Lucy_ vara här!