2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Snart_FruL: Är du troende?
Snart_FruL: Är du troende?
Ah, okej Vad var det som fick dig att... ja... börja tro?
Lucy_: Så kan det gå ibland Jag önskar att jag hade kunnat ta en liten sovmorgon. Vaknade inatt vid 2-tiden när sambon kom och la sig och trodde då att jag försovit mig - PANIK! Men som sagt, klockan var bara 2
Snart_FruL: Ah, jag förstår. Själv är jag nog lite som Lucy_ - lite sådär mittemellan. Jag är nog "mest kristen" i familjen om man säger så.
Anja skrev precis som jag tänker och tycker!
Anja: Usch, opponeringar är alltid tråååkigt att göra! Lider med dig och förstår att du hellre håller stenkoll på inboxen
Lucy_: Jag har läst en termin engelska (nåja, jag var inskriven en termin men pluggade väl en halv ) och sen har jag läst ett år på Internationell Marknadsföring i Västerås (samma sak där, tappar intresset så lätt ) och sen ett år på MVK Journalist i Piteå (även där samma sak )
Anja: Jag är helt värdelös på opponering. Det slutar med att jag bara sitter och anmärker på stavfel, avstavning och grammatiska fel
Du har helt klart en poäng i det du skriver, många par har säkert problem med svartsjuka pga gamla partners.
Själv är jag som Anja, om jag inte hade haft andra partners så skulle jag med största sannolikhet börja fundera efter ett tag hur det är att ha sex med andra killar, och DET tror jag är ett större problem än vilken svartsjuka som helst.
Men det är vad jag tror
Jag har funderat runt det här med förlovningspresenternas vara eller icke vara. Vi förlovade oss i lördags och hade inte en tanke på att man skulle få presenter för det, men direkt så frågade mormor vad vi önskade oss i present. Även mamma har pratat om det. Men vad önskar man sig då? Jag är nästan lite sugen på att önska oss nånting som vi kan ha nytta till till bröllopet, typ blomstercheckar, bidrag till fotograf-/klänning-/lokalfond eller liknande. Vad tror ni om det?
Har ni fått presenter vid förlovning? Vad i så fall?
Eller önskat er presenter.