Inlägg från: vårbrud2008 |Visa alla inlägg
  • vårbrud2008

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Norrsken
    Vann rätt låt???
    Ja, absolut måste jag säga....:)
    Första gången jag hörde The Ark sjunga sa jag till min sambo att de kommer att ta hem det och gissa vad som hände ikväll??!!!

Angående inbjudningskort så kommer jag att beställa våra och sedan göra resten själv, som vigselprogram och festprogram.

Är just nu väldigt arg på sambon. Sonen har hög feber och yrar emellanåt och min käre sambo väljer att gå ut med en killkompis och dricka öl istället för att vara hemma och hjälpa mig ta hand om sonen.

Funderar just nu på en bra hämd imorgon bitti TIDIGT!!!!
    Ska skramla ordentligt tänkte jag, kanske även dammsuga sju på morgonen????

• vårbrud2008

Lucy_
    The Ark har hämtat strofer från säkert fyra fem låtar, men enligt reglerna så får man det. Men hälsa fästmannen att han har rätt.

• vårbrud2008

Japp, imorgon blir det hämnd....He He he

Jag har bestämt att vi ska ha Sonjas låt på bröllopet om hon som ska sjunga också vill det förstås. Jag tycker låten är så klockren fin och jag gråter nästan varje gång jag hör den.

Sitter just nu och gör små askar som varje gäst ska få på bröllopet. Måste få tiden att gå tills sambon kommer hem. Har sagt att han måste vara hemma till ett, sen är det hans tur att ta hand om sonen. Undra hur det nu ska gå till om man har druckit x antal öl?????
    Får nog sikta in mig på en lång natt.....:(

• vårbrud2008

Norrsken
    Ja, jag brukar hämnas bra när han har varit iväg när jag har velat att han ska vara hemma.

• vårbrud2008

Hämnden är ljuv, eller hur???

• vårbrud2008

Ja, så är det.
    Nu har sonen kommit upp så det är dags att avsluta här och gå och lägga sig.

Sov gott alla!

• vårbrud2008

Godmorgon eller godmiddag!

Känns som om jag har varit uppe hela natten. Det har inte blivit mycket sömn eftersom sonen har varit skållhet och legat som klistrad på mig. Sambon kom i alla fall hem halv ett men sov till tio hur mycket vi än höll på. Dricker kaffe nu för att hålla mig vaken men funderar på att gå och lägga mig och sova.

M&H
    Jag funderar på den idén och några andra så det kanske blir ett hopplock.

• vårbrud2008

Ingen här idag, alla ute på uppdrag?????

Har svärfarpå besök så jag har precis avverkat min andra gång kaffe. Blev ingen sömn för sonen vaknade och var ett plåster igen.

• vårbrud2008

Det verkar ha varit bättre väder i norr idag än här nere i söder. Vi har bara haft det grått och trist med regn.

Nu har jag precis blivit klar med 30 små askar till bröllopet. Nu är det bara 30 kvar...
    Gör några extra för säkerhets skull.
    Passade även på att göra namnskyltar i samma ljusgröna färg med silverpenna.

Nu är man igång i alla fall.

• vårbrud2008

Lucy_
    Hittade en enkel mall i ett häfte på jobbet, men jag vet att det finns en mall i de flesta brölloptidningarna. Tycker att de är väldigt söta askarna.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare